ایران میزبان مسابقات شنای بانوان کشورهای اسلامی

نائب رییس بانوان فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو از برگزاری مسابقات شنای بانوان کشورهای اسلامی در شهریور به میزبانی کشورمان خبر داد.

0

به گزارش به دخت به نقل از باشگاه خبرنگاران،سال گذشته فدراسیون شنا قصد داشت در بخش شنای بانوان مسابقاتی را تحت عنوان مسابقات شنای بانوان کشورهای اسلامی برگزار کند. پیرو این تصمیم دعوت نامه هایی به چند کشور مختلف به منظور حضور در این رقابت ها ارسال شد. اما هیچ پاسخی از سوی کشورهای دعوت شده دریافت نشد.
شهناز ورنوس نائب رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در این خصوص به خبرنگار ما گفت: امسال نیز همانند سال گذشته مکاتباتی با چند کشور برای حضور در مسابقات شنای بانوان کشورهای اسلامی انجام شد. با این تفاوت که امسال دعوت نامه ها زودتر از سال گذشته ارسال شد تا کشورها بتوانند تاریخ این رقابت ها را در تقویم ورزشی خود جای دهند و مانند سال گذشته تداخلی برای حضورشان در ایران به وجود نیاید. احتمالا مسابقات در شهریور ماه برگزار شود.
وی افزود طبق تصمیماتی که در فدراسیون و کمیته ضد دوپینگ گرفته شده قرار بر این شد تست های دوپینگ در همه رده های سنی و در همه سطوح مسابقات از بانوان نیز گرفته شود. قبل از این تنها در مسابقات رسمی از بانوان تست دوپینگ گرفته می شذد.

/انتهای متن/

درج نظر