حمایت از زنان کارگر بیشتر مورد توجه خواهد بود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تمام تلاشمان را برای امنیت شغلی کارگران و به‌ویژه زنان کارگر خواهیم کرد.

0

به گزارش به دخت به نقل از خبرنگار مهر، علی ربیعی صبح پنجشنبه در همایش تجلیل از زنان فرهیخته کارگر استان قم که در شهرک شکوهیه برگزار شد، اظهار داشت: زنان غیور کارگر نشان دادند که علاوه بر ایجاد تعادل میان کار و زندگی می‌توانند از نشاط و شادی در زندگی نیز برخوردار باشند.

علی ربیعی

وی گفت: وظیفه می‌دانم در اینجا از طرف همه جامعه کارگر از نگاه و رویکرد عزت آفرین مقام معظم رهبری برای جامعه کار سپاسگزاری نمایم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ما اعتقاد داریم کار و تولید راه بی بدیل نجات جامعه ایران است، افزود: مهم‌ترین تفاوت قشر کارگر با سایر اقشار این است که ارزش افزوده یک کارگر برای جامعه بسیار بیشتر است.

وی ادامه داد: جوانانی که برای جامعه ارزش افزوده‌ای نداشته باشند سعادت نخواهند داشت و لذا این کارگران هستند که سعادت را به ارمغان می‌آورند.

ربیعی تصریح کرد: در جامعه‌ای کارگر ارزشمند است که تولید در آن جامعه ارزش داشته باشد و ما به سمتی حرکت خواهیم کرد در آن نیروهای کار پر ارزش باشند.

وی با اشاره به اینکه کارگران باید شأن و منزلت خود را حفظ نمایند، گفت: شما هستید که موجب بهبود زندگی دیگران می‌شوید.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در شرایطی قرار داریم که حدود 56 درصد رشد ما کسری داشته است، لذا باید در این شرایط همه باهم همیاری کنیم و یکی از الگوهای ما قرار دادن و همیاری تولید کننده، کارگر و دولت در کنار هم است.

وی به اهمیت تولید و امنیت شغلی پرداخت و افزود: همزیستی کارفرمایان و کارگران در کنار هم رمز موفقیت ما خواهد بود.

ربیعی از حمایت بیشتر از قشر کارگر و به خصوص زنان کارگر در دولت اشاره کرد و گفت: تمام تلاشمان را برای امنیت شغلی کارگران و به‌ویژه زنان کارگر خواهیم کرد.

/انتهای متن/

درج نظر