نجات زن ۶۵ ساله از زاینده رود

ظهر امروز، غواصان آتش نشان توانستند با نجات بانوی ۶۵ ساله از داخل رودخانه زاینده رود و انجام عملیات احیا، وی را از مرگ حتمی نجات دهند.

0

به گزارش به دخت به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اصفهان، بر اساس این گزارش در ساعت 11:24 دقیقه صبح در تماس شهروندان با سامانه 125 ستاد فرماندهی اعلام شد که جسد زنی بر روی آب‌های رودخانه زاینده رود شناور است.

به گفته رضا.ع یکی از شاهدان حادثه، زمانی که شهروندان جسد شناور این بانو را بر روی آب مشاهده کردند با آتش نشانی تماس گرفته و آتش نشانان در کمتر از یک دقیقه با همه تجهیزات در محل حاضر شدند.

غواصان آتش نشان علی جهانگیری – بهنام جهانی‌فر – میلاد شفیعی و مسعود جمشیدی پس از 120 ثانیه تلاش، توانستند پیکر این زن را از داخل آب بیرون بیاورند و با انجام چندین باره عملیات احیا قبل از رسیدن عوامل اورژانس و تخلیه آب و خون از داخل ریه توانستند نبض و تنفس وی را برگردانند و پس از رسیدن خودروی فوریت های پزشکی، تحویل عوامل اورژانس شد.

رضا.ع همچنین گفت: شرایط محیطی بسیار ملتهب و مردمی که در صحنه ی حادثه حضور داشتند بسیار نگران و وحشتزده بودند زیرا این زن کاملا کبود شده و هیچکس گمان نمی کرد که وی زنده باشد اما سرعت، تسلط و مهارت آتش نشانان، نه تنها آرامش را به مردم القا می کرد بلکه با چندین بار انجام عملیات احیا توانستند حیاتی دوباره به وی ببخشند.

شاهد حادثه افزود: علت وقوع حادثه را نمی دانم اما این زن بدون شک زندگی اش را مدیون آتش نشانان است.

/انتهای متن/

درج نظر