سلامت دختران جوان از شدت آرایش‌های غیرمتعارف و عمل‌های زیبایی غیرضروری در خطر است

رئیس بسیج جامعه زنان با بیان اینکه سلامت دختران جوان از شدت آرایش‌های غیرمتعارف در خطر است، گفت: برخی در انتقاد به طرح‌ امنیت اخلاقی مسائلی را مطرح می‌کنند که توهمات ذهنی آنهاست درحالیکه اگر به دنبال امنیت اخلاقی جوانان باشند باید از این طرح‌ حمایت کنند.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس، مینو اصلانی گفت: طرح امنیت اخلاقی طرح بسیار ضروری و قابل اعتماد است و می‌تواند به خانواده‌ها این اطمینان را بدهد که وقتی دختران جوان و پسران جوان آنها در جامعه حضور پیدا می‌کنند حضور آنها توأم با آرامش و امنیت است و از تعرضات اخلاقی مصون هستند.

وی ادامه داد: این طرح اطمینان خاطر خانواده‌ها را به دنبال دارد و در حقیقت مطالبه خانواده‌ها بوده است بنابراین به نظر می‌آید تمام اندیشمندان و متفکران و مردم از این طرح حمایت خواهند کرد و حتما می‌تواند یک جامعه سالم و همراه با آرامش روانی ایجاد کند.

اصلانی تصریح کرد: قطعا کسانی باید از این طرح واهمه داشته باشند که امنیت اخلاقی جامعه را به خطر می‌اندازند، این طرح عامل نگرانی برای کسانی خواهد بود که امنیت روانی و اخلاقی جامعه را به خطر می‌اندازند و هیچگاه برای عموم مردم ایجاد نگرانی نخواهد کرد چون مطالبه خود مردم بوده است مردمی که انقلاب اسلامی کردند که جامعه آنها دارای ارکان اخلاقی باشد و رعایت عفت عمومی در آن کاملا مشهود باشد.

رئیس بسیج جامعه زنان افزود: مردم متدین کشور به این امید انقلاب کردند که از فضای فساد انگیز طاغوت نجات پیدا کنند و به ساحل امنیت و آرامش اخلاقی برسند و این موضوع به برنامه ریزی نیاز دارد چراکه همیشه افرادی هستند که دشمنان قسم خورده مردم و انقلاب اسلامی هستند، افرادی کاملا معاند که با دشمن همراه هستند و از آنها و حتی از شبکه‌های ماهواره‌ای خط می‌گیرند تا حیا زدایی را ترویج کنند.

اصلانی افزود: افرادی تحت همین عنوان از آن سوی آب‌ها برای تبلیغ و ترویج مدهای صددرصد حیا زدا، محرک و خلاف عفت عمومی آمده‌اند، که بسیاری از آنها پس از دستگیری اعتراف کرده‌اند این یک برنامه وسیع دشمن است که افرادی را در کشور پرورش دهد تا آنها بتوانند فکر و ذهن جوانان را به مسائل مادی و غیراخلاقی معطوف کنند تا جامعه را زمین گیر کرده و بی عفتی، بدحجابی و لباس‌های غیر عفیفانه را در جامعه ترویج کنند.

وی ادامه داد: امروز سلامت دختران جوان ما از شدت آرایش‌های غیرمتعارف و عمل‌های زیبایی غیرضروری در خطر است و حتی‌می‌توان گفت حادثه‌ ورامین بر اساس ترویج بی بند و باری و شبکه‌های اجتماعی حیا زدا اتفاق افتاده است، پلیس امنیت اخلاقی جلوی این رفتارهای غیر عفیفانه را می‌گیرد تا جوانان مردم امنیت و آرامش داشته باشند و به فعالیت‌های سالم اجتماعی بپردازند.

رئیس بسیج جامعه زنان با بیان اینکه این طرح دخالت در حریم خصوصی افراد نیست، گفت: سطح جامعه حریم خصوصی نیست جامعه تقیداتی دارد که هر کس در جامعه رفت و آمد می‌کند باید مقید به این موارد و چارچوب‌ها باشد و این موارد رعایت حقوق همه مردم است وقتی فردی هنجار شکنی می‌کند یعنی حقوق دیگران را تضییع می‌کند بنابراین دیگر حریم خصوصی نیست.

اصلانی اظهار داشت: وقتی فردی چارچوب عفت مداری و حیا را رعایت نکرده و دنبال ساختار شکنی باشد حکومت ملزم است وارد عمل شود و جلوی تضییع حقوق دیگران را بگیرد. برخی انتقادهای مطرح شده توهمات ذهنی افرادی است که کاملا واداده غرب هستند و به سازمان‌های بین المللی تعهداتی دادند، این توهمات از سوی کسانی مطرح می‌شود که هویت مردم را به خوبی نشناخته‌اند و از بخشی از جامعه حرف می‌زنند که قابل تسری به کل جامعه متدین کشور نیست.

وی افزود: اگر کسی دغدغه حفظ امنیت جوانان را داشته باشد از این طرح کاملا دفاع می‌کند اما برخی مسئولان از مردمی حرف می‌زنند که تعدادشان بسیار محدود است و به دنبال خوشگذرانی‌های بی حد و حصر خود هستند اما افکار این مردم به هیچ وجه قابل تسری به عموم مردم کشور ما نیست.

/انتهای متن/

درج نظر