برنامه‌های سال 95 معاونت زنان برای سازمان‌های مردم‌نهاد

معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری گفت: از مجموعه نشست‌های ملی آموزش همکاری تخصصی شبکه‌ای بین دولت و سازمان‌های مردم‌نهاد زنان تنها یک نشست باقیمانده است که به احتمال زیاد اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایسنا،اطهره نژادی افزود: نشست‌های ملی آموزش همکاری تخصصی شبکه‌ای بین دولت و سازمان‌های مردم‌نهاد زنان با حضور نمایندگان سمن‌های استان‌های تهران، البرز، قم، مرکزی و قزوین برگزار می‌شود.

برنامه‌های سال 95 معاونت زنان برای سازمان‌های مردم‌نهاد

وی با بیان اینکه قرار بود این نشست اسفند ماه شال گذشته برپا شود، گفت: به علت تداخل آن با زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به منظور برپایی این نشست به صورت متمرکز و کاملا به دور از حاشیه های سیاسی تصمیم گرفتیم این کار در سال جاری انجام شود.

معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری اضافه کرد:‌ برگزاری این نشست حداقل یک ماه هماهنگی کاری نیاز دارد؛ چراکه هم باید با استان میزبان و هم نمایندگان استان مختلف حاضر در نشست هماهنگ شویم.

وی درباره میزبان نشست‌ ملی آموزش همکاری تخصصی شبکه‌ای بین دولت و سازمان‌های مردم‌نهاد گفت: فعلا دو استان قزوین و مرکزی کاندیدای برگزاری این نشست هستند و در حال بررسی کارشناسی برای انتخاب یکی از این دو استان هستیم.

معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم بعد از برگزاری آخرین نشست، یک نظرسنجی ملی انجام دهیم و با تحلیل نتایج آن و نظرسنجی‌های قبلی، دوره‌های آموزشی مورد نیاز سمن‌ها را احصا و دوره‌های بعدی را بر اساس آن طراحی کنیم. این آموزش‌ها ممکن است توسط سازمان‌های دولتی حمایت شود یا سمن‌ها با همکاری‌های شبکه‌ای و با جمع‌آوری امکانات آن را ارایه کنند.

نژادی در پایان گفت:‌ دوره‌های آموزشی در قالب موضوعات مختلف برپا خواهد شد و ممکن است از نظر اجرایی شکل آن متفاوت باشد که امیدواریم بتوانیم این نشست‌ها را ادامه بدهیم و خروجی آن را در جامعه بویژه در حوزه‌های دارای اولویت خاص مانند مشارکت اقتصادی زنان و تحکیم بنیان خانواده مشاهده کنیم . این موضوعات از راهبردهای معاونت امور زنان نیز در سال جاری هستند.

/انتهای متن/

درج نظر