محاکمه مجری مشهور به خاطر رفتار غیراخلاقی با دختری معلول +عکس

مجری سرشناس انگلیسی به اتهام تجاوز به دختری معلول دادگاهی می شود

0

به گزارش به دخت به نقل از بولتن نیوز،رولف هریس مجری مشهور بی بی سی، در معرض اتهام جدید 7 تجاوز به عنف قرار گرفته است.
یکی از هفت قربانیان جدید سو استفاده جنسی توسط رولف هریس یک دختر معلول است که وی برای رسیدگی به این اتهامات باید در دادگاه پاسخگو باشد.

این مجری تلویزیونی سابق در سال 1983 در مقر بی بی سی لندن دختر 13 ساله ای را مورد تجاوز قرار داده است. یکی دیگر از قربانیان وی گفته زمانی که 24 سال سن داشته توسط این مجری مورد اذیت و آزار جنسی قرار گرفته است.

سخنگوی دادستانی گفته است: “با توجه به بررسی های بعمل آمده توسط پلیس متروپولیتن اتهامات وارده به رولف هریس صحت دارد. ما به این نتیجه رسیدیم که وی با 7 فقره اتهام تجاوز به عنف مواجه است. این جرائم بین سال های 1971 تا 2004 رخ داده و قربانیان وی دخترانی بین سنین 12 تا 27 سال بوده اند.”

نخستین جلسه رسیدگی به این اتهامات امروز (پنج شنبه) در مرکز لندن برگزار می شود. هریس به مدت پنج سال و نیم در زندان استافورد به اتهام حملات جنسی به دختران بسر می برد.

وی در سال ۲۰۰۵ تصویری از چهره ملکه الیزابت دوم طراحی کرد و از سوی وی مورد قدردانی قرار گرفت.

چندی پیش نیز یک مجری برجسته بی بی سی (جیمی ساویل) که بیش از چهار دهه به عنوان ستاره شبکه دولتی انگلیس بی بی سی شناخته می شد بعد از مرگش متهم شد که در طول فعالیت خود به ده ها دختر نوجوان انگلیسی که در برنامه های این شبکه شرکت کرده بودند تجاوز کرده است.

پرونده فساد اخلاقی ساویل موجی از شکایت و بی اعتمادی را در میان مردم انگلیس ایجاد کرد و حتی برخی مردم معتقد بودند که شبکه بی بی سی از فساد اخلاقی وی در طول چند دهه فعالیت در این شبکه باخبر بوده اما بر آن سرپوش گذاشته است.

تعدادی از زنان انگلیسی با شکایت به دادگاه اعلام کردند که در دوران نوجوانی هنگام شرکت در برنامه های این مجری از سوی وی اغفال شدند. برخی از قربانیان نیز اذعان کردند که ساویل در داخل ساختمان شبکه بی بی سی به آنها تجاوز کرده است.
ساویل در سال ۱۹۹۰ نشان شوالیه را از ملکه الیزابت دریافت کرد.

گفتنی است ساختار شبکه بی بی سی و ارتباط تنگاتنگ و درهم تنیده زنان و مردان بروز چنین رفتارهایی را اجتناب ناپذیر کرده است.

/انتهای متن/

درج نظر