اولویت در تصویب قانون مجلس به زنان سرپرست های خانوار اختصاص یافته است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اولویت ما، به زنان سرپرست های خانوار اختصاص یافته است. قانون هایی در این رابطه تصویب شده اما مشکل ما این است که مسأله زنان در دولت بر عهده معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری است.

0

به گزارش به دخت به نقل از زنان خبر، لاله افتخاری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به قوانین مجلس در حمایت از حقوق زنان افزود: در مجلس نهم قوانینی برای احقاق حقوق زنان وضع شده است اما برخی موارد به حمایت دولت و ارائه لایحه از طرف دولت نیازمند است.

اولویت در تصویب قانون مجلس به زنان سرپرست های خانوار اختصاص یافته است
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس که در نشست «نقش زن در جامعه» در رادیو گفتگو سخن می گفت، درباره طرح های ارتقای بانوان در جامعه ادامه داد: در این سه دوره مجلس تلاش کردیم با الگوگیری از حضرت زهرا (س) قوانینی وضع کنیم.
وی درباره زنان سرپرست خانوار عنوان کرد: اولویت ما، به زنان سرپرست های خانوار اختصاص یافته است. قانون هایی در این رابطه تصویب شده اما مشکل ما این است که مسأله زنان در دولت بر عهده معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری است.
وی تاکید کرد: سال گذشته معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری موظف شد گزارش عملکرد خود را طی ۶ ماهه اول سال به مجلس بفرستد اما اظهار می کنند که از این قانون با اطلاع نبودند با اینکه در روزنامه های کثیرالانتشار چاپ شده است.

/انتهای متن/

درج نظر