ضرورت برپایی بازارچه‎های اشتغال زنان سرپرست خانوار

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: برپایی بازارچه‎های اشتغال و دستاوردهای زنان سرپرست خانوار یک ضرورت است.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس از گرگان، کلثوم غفاری صبح امروز در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای کارآفرینان کمیته امداد گلستان اظهار کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‎هایی یک فرصت مناسب برای عرضه محصولات زنان سرپرست خانوار و مددجویان زیرپوشش کمیته امداد است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد در حوزه زنان سرپرست خانوار فعالیت‎های خوبی در سطح استان دارد، تصریح کرد: ایجاد چنین نمایشگاهی در بهترین نقطه شهر می‎تواند بازار فروش خوبی برای این افراد فراهم کند.

خبرگزاری فارس: ضرورت برپایی بازارچه‎های اشتغال زنان سرپرست خانوار

غفاری خاطرنشان کرد: در بازید از غرفه‎های این نمایشگاه نقش کمیته امداد از صفر تا 100 فعالیت‎های این اقشار مشخص است و امید داریم سایر مسئولان نیز در این حوزه همراهی خوبی داشته باشند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: در این نمایشگاه محصولات تولید کارهای دستی و سنتی بسیار زیباست که نشان از توانمندی بانوان و زنان این سرزمین دارد.

برپایی بازارچه‎های اشتغال زنان سرپرست خانوار یک ضرورت است

وی با تاکید بر اینکه نباید این نمایشگاه در یک دوره زمانی برگزار شود، ابراز داشت: برپایی بازارچه‎های اشتغال زنان سرپرست خانوار یک ضرورت است.

غفاری اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه‎های دستاوردهای زنان کارآفرین و سرپرست خانوار در ایام نوروز می‎تواند به ظرفیت گردشگری استان اضافه کند و امیدواریم مسئولان در مسیرهای رفت و آمد مسافران اقدام به برگزاری این چنین نمایشگاه‎های کنند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان از همه شهرداران سطح استان خواست تا در این خصوص برنامه‎ریزی جدی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه نباید در حوزه اشتغال حلقه مفقودی وجود داشته باشد، بیان داشت: مسئولان با برگزاری آموزش، ارائه تسهیلات و ایجاد بازار فروش محصولات تولیدی می‎توانند برای ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده‎های نیازمند گام بردارند.

اقدامات کمیته امداد گلستان برای ایجاد اشتغال‎های خرد و خانگی ارزشمند است

غفاری اقدامات کمیته امداد گلستان را در حوزه ایجاد اشتغال‎های خرد و خانگی برای زنان سرپرست خانوار بسیار ارزشمند دانست و بیان داشت: دفتر امور بانون و خانواده استانداری گلستان از فعالیت‎های این نهاد حمایت‎های لازم را خواهد داشت.

نمایشگاه دستاوردهای کارآفرینان کمیته امداد گلستان در 50 غرفه صنایع دستی، خدمات، دامپروری، کشاورزی، چرم‎دوزی، ظروف چدنی، وسایل تزئینی و تزئینات آشپزخانه، طرح‌های خیاطی و بافندگی، کیف و چرم، دستی‌دوزی، روتختی، سفالگری و قلم‌زنی روی مس در معرض دیدن عموم قرار داده است.

این نمایشگاه از 16 اسفندماه در محل پارک شهر گرگان به مدت پنج روز دایر است و علاقمندان می‎توانند از ساعت هشت و 30 دقیقه صبح تا 23 شامگاه از این نمایشگاه بازدید داشته باشند.

/انتهای متن/

درج نظر