اجرای برنامه‌های مختلف در حوزه زنان با همراهی سایر سازمان‌‌ها

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: برنامه‌های مختلف در حوزه زنان با همراهی سایر سازمان‌‌ها باید اجرا شود.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس، لطیفه مبین اظهار داشت: باید در راستای تشکیل دادن واحد بانوان در شهرداری‌های استان گام برداشته شود، تا از این رهگذر موضوع‌های مربوط به بانوان با جدیت دنبال شود.

وی در ادامه سخنان خود ایجاد مراکز تفریحی و ورزشی و پارک، مجتمع‌‌های ویژه بانوان را خواستار شد و ادامه داد: از این رهگذر می‌توان بسترهای لازم را برای بارورسازی استعدادهای نهفته در بین بانوان فراهم کرد.

این مسئول با بیان اینکه با راه‌اندازی مراکز مورد اشاره برای سلامت جسمی و روحی این قشر اقدام قابل توجهی را می‌توان انجام داد، اضافه کرد: مجمع مشورتی بانوان شورای شهر استان باید در این زمینه‌ها برنامه‌ریزی کند.

دبیر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه با اظهار اینکه مجمع مورد اشاره باید جلسات و مصوباتی جهت اجرایی شدن داشته باشد، بیان داشت: در این صورت یک نوع هماهنگی‌ بین شهرستان‌ها به وجود می‌آید.

مبین راه‌اندازی واحد بانوان در شهرداری‌ها یکی از عوامل و راه‌های موثر در پیشبرد برنامه‌ها و اهداف این مجموعه دانست، بیان داشت: زیرساخت‌های موردنیاز برای راه‌اندازی این واحد باید در شهرستان‌های استان فراهم شود.

وی با اظهار اینکه باید برای تغییر سبک زندگی مردم، نهادینه‌سازی سبک زندگی ایرانی اسلامی، سوق دادن آحاد جامعه به سمت کسب مهارت‌‌های زندگی را امری حائز اهمیت دانست و بیان داشت: در این راستا باید تبادل‌‌نظر و همفکری موردنیاز صورت گیرد.

این مسئول با بیان اینکه برای حوزه زنان برنامه‌های مختلف در قالب‌های کوتاه‌مدت، بلندمدت و میان‌مدت تدوین شده است، بیان داشت: برای اجرایی کردن آنها باید با جلب همراهی اعضای شورا، شهرداری و سایر نهادها گام برداشته شود.

دبیر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه همچنان شور و شوق انتخابات در شهر و استان ما حکمفرماست، خلق این حماسه عظیم را به آحاد مردم تبریک گفت.

/انتهای متن/

درج نظر