چراغ سبز معاون رئیس جمهور به غربی ها، برای فشار بر ایران

روابط عمومی شورای همکاری های زنان نامه این شبکه اجتماعی خطاب به ریاست جمهور آقای دکتر حسن روحانی را منتشر کرد. این نامه اعتراض به گفته های شهیندخت مولاوردی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهور در مورد گفته های اخیر اوست که اعلام کرده است “روستایی داریم که تمامی مردان آن روستا اعدام شده اند.”

0

به گزارش به دخت و به نقل از زنان خبر در بخشی از این نامه که به امضای توران ولی مراد مدیر شبکه ایران زنان می باشد آمده است “جناب رئیس جمهور آیا پرداختن و پی گیری رفع آسیب ها از خانواده ها و زنان وظیفه مقامی غیر از همین معاونت محترم است؟ کسی که در عالی ترین جایگاه در ارتباط با زنان و خانواده در دستگاه اجرایی نشسته موظف است که از طرح ها و کارهای در دست اقدام برای اعتلای خانواده ها و رفع آسیب ها و مشکلات زنان و خانواده ها گزارش دهد، در حالی که کارنامه ایشان پر از “گفته ها” و ابراز نگرانی ها می باشد که نتایج آن سیاسی و بهره برای حمله به نظام است تا رفع مشکلات.”

متن کامل نامه شورای همکاری های زنان خطاب به رئیس جمهور روحانی از این قرار است:
به نام خدا
ریاست محترم جمهور دکتر حسن روحانی
با سلام و تحیات و تبریک به مناسب نمایش شکوهمندانه و مقتدرانه مردمسالاری دینی در صحنه انتخابات ایران اسلامی
در زمان جشن ملی انتخابات در ایران و اوج شکوفایی عزت و اقتدار میهن اسلامی معاون امور زنان و خانواده دولت حضرتعالی مطالبی را مطرح کرده است که دستاویزی برای سازمان ها و رسانه های معاند و مخالف این نظام مقدس برای دخالت در امور داخلی ایران عزیز شد که تحقیر و تضعیف انقلاب اسلامی را پی می گیرند.
جناب آقای رئیس جمهور کارنامه عملکرد معاون محترم حضرتعالی پر از حرف و گفته و اظهار نگرانی ها و خالی از کارهای زیرساختی و عملیاتی کردن طرح های ملی برای رفع آسیب ها و مشکلات زنان و خانواده هاست. این معاونت محترم به عوض ارائه گزارش از کارهای اجرایی اساسی و عملیاتی کردن طرح هایی در جهت رفع مشکلات زنان و خانواده ها خود در مقام مطالبه گری سخن می گوید که معلوم نمی کند معاونت ریاست جمهور در این مطالبه گری غیر از گفتن و کشاندن آن ها در سطح جامعه چه وظیفه ای دارد و در انجام این وظایف چه می کند. معلوم نیست طرف مطالبه ایشان کیست وقتی خودش در مقام مسئول باید پاسخگوی این مطالبات باشد.
گفته اخیر سرکار خانم مولاوردی که “همه مردان یک روستا اعدام شده اند” به بیگانگان بهانه حمله برای اعدام و کشت و کشتار در ایران داده است. در گفته های ایشان از “بی مسولیتی جامعه در قبال بازماندگان این خانواده ها ابراز نگرانی شده است” در حالی که این جامعه است که از عدم پاسخگویی متعهدانه آن مقام و عدم اقدام های لازم و اساسی برای رفع مشکلات و آسیب های خانواده ها و زنان نگران است. مگر غیر از این است که “جامعه” این مسئولیت را از طریق انتخابات و دادن امکانات به عهده همین مقام گذاشته است؟
جناب رئیس جمهور آیا پرداختن و پی گیری رفع آسیب ها از خانواده ها و زنان وظیفه مقامی غیر از همین معاونت محترم است؟ کسی که در عالی ترین جایگاه در ارتباط با زنان و خانواده در دستگاه اجرایی نشسته موظف است که از طرح ها و کارهای در دست اقدام برای اعتلای خانواده ها و رفع آسیب ها و مشکلات زنان و خانواده ها گزارش دهد، در حالی که کارنامه ایشان پر از “گفته ها” و ابراز نگرانی ها می باشد که نتایج آن غالبا سیاسی و بهانه برای حمله به نظام است تا رفع مشکلات.”
بدیهی است وقتی اطلاعات و نتیجه تحقیقات در اختیار مدیران ارشد قرار می گیرد وسیله ای است تا اولین و اصلی ترین وظیفه که اجرایی و عملیاتی کردن طرح هایی در جهت رفع مشکلات هستند بر اساس آن اطلاعات و تحقیقات انجام گیرند. جناب آقای رئیس جمهور، معاون امور زنان شما نشان داده است به عوض رفتن در مسیر رفع مشکلات و آسیب ها، اطلاعات و نتیجه تحقیقات و آمارها را خام و عریان به صحنه جامعه می کشاند که “اعدام همه مردان یک روستا” از همین نمونه است.
جناب آقای رئیس جمهور آیا این نوع گفته ها از طرف معاون حضرتعالی ارتباطی با مشاوران سکولار فمنیست ایشان یا راهیابی و حضور جاسوس بیگانه در همایش مرتبط با امنیت ندارند؟
موارد برشمرده شده زیر از جمله عملکردهای معاونت محترم امور زنان و خانواده می باشد:
– حرف زدن به جای عملیاتی کردن طرح هایی در جهت اجرا
– کشاندن اطلاعات و نتایج تحقیقات به جامعه به عوض بردن آن ها به مراکز عالی جهت دستیابی به طرح هایی جهت رفع مشکلات
– فقدان لوایح و پی گیری عملیاتی شدن طرح ها با هدف رفع مشکلات و آسیب ها در حوزه زنان و خانواده در سطح ملی در محورهای هویت فردی، خانوادگی و اجتماعی زنان
– برخورد از سر ضعف در حوزه زنان و خانواده در ارتباط با شبهه افکنی ها و دخالت های بیگانگان. پذیرفتن جایگاه ضعف و تحقیر در دیدارهای بین المللی مانند دیدار با قائم مقام مجلس آلمان تا امضای تفاهم نامه ای که تحقیر و توهین به نخبگان و دانشگاهیان و صاحب نظران در حوزه خانواده در ایران بوده است از این قبیل است.
– بهره برداری از امکانات و طرح مسائل زنان در جهت تقویت یک جریان سیاسی خاص. نتایج حاصل از برگزاری نشست ها و همایش ها در سطح ملی و بین المللی نه در جهت عملیاتی کردن طرح هایی جهت رفع آسیب ها و مشکلات زنان و خانواده ها بلکه جذب بدنه اجتماعی که به کار انتخابات می آمده بوده است.
– تخلف آشکار انتخاباتی با طرح مسائل زنان و حضور در مجمع عمومی و تجمعات از یک جریان سیاسی خاص که سوء استفاده سیاسی از مقام معاونت رئیس جمهور به عنوان یک مقام ملی در جهت بهره برداری انتخابی با استفاده سیاسی از اسم زنان و بهره برداری سیاسی از آن است.
– عدم پاسخگویی در انجام وظایف و مطالبه گری در حوزه زنان و خانواده به عوض برخورد متعهدانه
حضرتعالی در مقام ریاست جمهور مستحضرید نظارت و بررسی عملکرد معاونین ریاست جمهور پیش از این که وظیفه مجلس باشد در اولین قدم به آن مقام عالی بازمی گردد. زمان انتخابات که زمان نقل و انتقال قدرت است و نماینده های مجلس به امر انتخابات مشغول می باشند طبیعی است نظارت های از این دست کمرنگ شوند.
جناب آقای حسن روحانی ریاست محترم جمهور حتما مستحضرید که روز گذشته و امروز بعضی خبرگزاری های بیگانه به عوض بازتاب خبر پیروزی انتخابات و جشن ملی ملت ایران، این گفته های معاونت شما را بهانه ای برای طرح اعدام ها در ایران کرده اند. اطلاع دارید که رسانه های بیگانه نوشتند که “از سازمان ملل درخواست کرده اند تا زمانی که حکم اعدام برای قاچاقچیان در ایران باقی است، از کمک مالی به ایران برای مبارزه با مواد مخدر امتناع کنند”.
جناب آقای روحانی تقاضا می شود که نظارت بر عملکرد و گفته های معاون رئیس جمهور مخصوصا در زمان انتخابات توسط آن مقام محترم مورد غفلت واقع نشود. بدیهی است رسانه ها و سایر نهادهای نظارتی، امنیتی و اطلاعاتی با بررسی عملکرد معاون حضرتعالی در حوزه زنان و خانواده نیز موظف به انجام وظیفه در نظارت و بررسی و پاسخگویی به مطالبات جامعه می باشند.
پایدار و مستدام باد عزت و سرافرازی ایران اسلامی

توران ولی مراد
مدیر شورای همکاری های زنان
۸ اسفند ۱۳۹۴

/انتهای متن/

درج نظر