پیام تشکر بسیج جامعه زنان کشور به مناسبت حماسه 7 اسفند

پیام تشکر بسیج جامعه زنان کشور به مناسبت حماسه 7 اسفندبسیج جامعه زنان کشور در پیامی از حضور پرشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی تشکرد کرد، در این پیام آمده است: مردم آگاه ایران اسلامی با حضور بی سابقه خود در پای صندوق‌های رأی بار دیگر روح مقدس امام راحل و ارواح طیبه شهدا را شادکردند.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس، بسیج جامعه زنان کشور در پیامی از حضور پرشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی تشکر کرد، در این پیام آمده است:

مردم آگاه و مؤمن ایران اسلامی با حضور بی سابقه خود در پای صندوق‌های رأی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بار دیگر روح مقدس امام راحل و ارواح طیبه شهدا را شاد کردند و نام آنان را سرافراز ساختند.

حضور چشمگیر و مسئولانه مردم عزیزمان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بار دیگر حکومت مردم سالاری دینی را به رخ جهانیان کشاند و پاسخی هوشمندانه و قاطع در برابر تهدیدها و تحریم‌های غرب داد.

این حضور، نقشه‌های شوم دشمن برای ایجاد محیط یأس‌آلود و نهایتاً فاصله انداختن میان مردم و نظام اسلامی را خنثی کرد و بار دیگر همه دنیا فهمیدند که ملت ایران همچنان زنده، هوشیار، در صحنه و آماده دفاع از دستاوردهای عظیم چندین ساله خود و پاسداری از حاصل خون شهداست.

سازمان بسیج جامعه زنان کشور در پایان ضمن قدردانی و تشکر از ملت عزیر ایران، به خاطر رشد، آگاهی، همت و وقت شناسی خدا را شاکر است که معنای واقعی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در ایران سربلند و آزاد به تصویر کشیده شد. پاسخ این حماسه آفرینی مردم قهرمان ایران اسلامی توسط نمایندگان منتخب، قدر شناس، ولایت‌مدار و تلاش و کوشش مستمر، پایداری در حفظ ارزش ها و تشکیل مجلس کارآمد در خط ولایت است.

امید است نمایندگان منتخب مردم گام‌های مهمی در پیشرفت و عدالت برداشته و به ویژه با توجه به منویات مقام معظم رهبری که فرمودند «مهم ترین مبحث کشور بحث خانواده است» به این امر مهم نیز بپردازند.

/انتهای متن/

درج نظر