تیم‌های صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی فوتسال بانوان مشخص شد

نماینده فدراسیون و مسئول برگزاری رقابت‌های فوتسال، از صعود تیم های فوتسال بانوان شهرداری دزفول و شهرداری رشت به مرحله یک هشتم لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور خبر داد.

0

به گزارش به دخت به نقل از تسنیم،سمیرا علیزاده اظهار داشت: رقابت‌های دور برگشت لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور به‌مدت سه روز در سالن ورزشی مجتمع آهوان بخش چابکسر رودسر پیگیری شد و تکلیف دو تیم برتر صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی مشخص شد.
وی افزود: این رقابت‌ها در مرحله برگشت بین تیم‌های شهرداری دزفول‌، شهرداری رشت، آرسن چابکسر و پیرزی کامیاران برگزار شد که در پایان تیم‌های شهرداری دزفول با 12 و شهرداری رشت با 10 امتیاز در مجموع بازی‌های رفت و برگشت مجوز ورود به مرحله بعد این رقابت‌ها را دریافت کردند.
نماینده فدراسیون و مسئول برگزاری رقابت‌ها، افزود: تیم آرسن چابکسر نیز به مقام سوم دست یافت ولی با توجه به اینکه از این مرحله تنها دو تیم به مرحله بعدی راه می‌یابند از صعود باز ماند و پیروزی کامیاران نیز در جایگاه چهارم ایستاد.
وی با اشاره به اینکه تیم کوهدشت لرستان از حضور در این مرحله از رقابت‌ها انصراف داده بود، گفت: دور رفت این رقابت‌ها با حضور تیم‌های شهرداری دزفول، شهرداری رشت، آرسن چابکسر، پیرزی کامیاران و کوهدشت لرستان در مجتمع آهوان چابکسر برگزار شده بود.
علیزاده تصریح کرد: رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور به‌صورت گروهی در 4 شهر کشور شامل فسای شیراز، قروه خوزستان، آمل مازندران و چابکسر گیلان برگزار می‌شود که از هر گروه پس از بازی‌های رفت و برگشت دو تیم به مرحله بعدی صعود می‌کنند.
نماینده فدراسیون و مسئول برگزاری این رقابت‌ها، تصریح کرد: در پایان نیز دو تیم از هشت تیم راه یافته به مرحله پایانی که با برگزاری بازی‌های دوره‌ای انتخاب می‌شوند به لیگ برتر فوتسال بانوان کشور راه پیدا می‌کنند.
بخش چابکسر شهرستان رودسر در 100 کیلومتری شرق استان گیلان واقع است.

/انتهای متن/

درج نظر