تجلیل از خانواده‌های شهدای حرم و هسته‌ای

نشست تقدیر از خانواده های شهدای حرم و خانواده های شهدای هسته ای با حضور حجت الاسلام و المسلمین غلامی، خانواده شهید احمدی روشن، خانواده شهید رضایی نژاد، خانواده شهید شیردل و شهید نوروزی در سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی واقع برگزار شد.

0

به گزارش به دخت به نقل از كمیته اطلاع رسانی سومین نمایشگاه های رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی، نشست تقدیر از خانواده های شهدای حرم و خانواده های شهدای هسته ای با حضور حجت الاسلام و المسلمین غلامی، خانواده شهید احمدی روشن، خانواده شهید رضایی نژاد، خانواده شهید شیردل و شهید نوروزی در سالن كنفرانس های سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی واقع در بوستان گفت وگو برگزار شد.

عبدالرضا هلالی، مداح اهل بیت (ع)، نیز در این مراسم به مدیحه سرایی در مدح حضرت صاحب الزمان (عج) پرداخت. هلالی برنامه ی خود را با سلام به ساحت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به پایان رساند.

حامد زمانی خواننده و آهنگساز انقلابی كشورمان نیز در مراسم تقدیر از خانواده های شهدای مدافع حرم و هسته ای به اجرای زنده در محضر خانواده ی شهدا پرداخت.

این خواننده ارزشی كشورمان در این مراسم همچنین آهنگ “جهاد” را در گرامیداشت شهید جهاد مغنیه و آهنگ ” لبیك ” و آهنگ “عمار” را نیز ارائه كرد.

در پایان این مراسم نیز از خانواده های شهید رضایی نژاد، شهید احمدی روشن، شهید نوروزی، شهید شیردل تقدیر به عمل آمد.

/انتهای متن/

درج نظر