غرفه “دختر ایرانی انقلابی” میزبان نوجوانان می‎‌شود

غرفه “دختر ایرانی انقلابی” از سوی ستاد طرح رو به دریا میزبان نوجوانان دختر در مراسم راهپیمایی 22 بهمن است.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایمنا، دبیر طرح رو به دریا با بیان این مطلب گفت: این غرفه با هدف حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و پاسداشت این ایام ویژه دختران نوجوان طراحی شده که سیر محتوایی طرح رو به دریا را به صورت تصویری ارائه می دهد.
مزروعی اظهار کرد: ارائه بروشور معرفی طرح رو به دریا به همراه توزیع ویژه برنامه تخصصی “سی و هفتمین زمستان” و آشنا کردن دختران نوجوان با این طرح و جذب مخاطب برای سال آینده از جمله برنامه های این غرفه است.
وی افزود: جذب مربی ویژه تربیت نوجوانان دختر در طرح رو به دریا و انجام ثبت نام مربیان و ارائه فعالیت های اجرایی طرح رو به دریا ویژه دختران نوجوان شامل برگزاری اردوهای تفریحی و فرهنگی، برپایی کارگاه ها و کلاس های آموزشی با موضوعات متنوع تربیتی و اخلاقی و … از دیگر برنامه های غرفه می باشد.
دبیر طرح رو به دریا تصریح کرد: غرفه “دختر ایرانی انقلابی” با شعار در انتظار دختران شهر در مراسم راهپیمایی 22 بهمن میزبان دختران نوجوان است.
گفتنی است؛ دوره جدید طرح رو به دریا در ‏نه ماهه سال تحصیلی ویژه نوجوانان مقطع ششم تا هشتم، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته در مراکز فرهنگی در حال برگزاری است.

/انتهای متن/

درج نظر