ترامپ یک فرد مبتذل و ضدزن است

به گزارش رویترز جب بوش چهار روز قبل از انتخابات ریاست جمهوری در ایالت نیوهمپشایر (New Hampshire)، خانواده مشهور خود را به عرصه­ ی انتخابات آورد. باربارا مادر بوش در سخنرانی روز جمعه خود، دونالد ترامپ را به دلیل استفاده از الفاظ زشت و تهدید زنان سرزنش کرد.

0

 

مترجم: نسا خلیلی/

در رای­ گیری جدیدی که در روز دوشنبه در ایالت ایوا برگزار شده بود، دونالد ترامپ، مارک روبیو، نامزد دیگر جمهوری خواه را به تقلب در انتخابات متهم کرد.

جب بوش هم چندی پیش فرماندار سابق فلوریدا بود و به شهرت خاندان خود در این ایالت متکی است.

از سوی دیگر، “جرج بوش” رئیس جمهور سابق، در تمجید از برادر خود ، او را فردی “خوش قلب و قابل اتکا ” معرفی نمود.

اخیرا، جب بوش به همراه مادر خود باربارا بوش در مصاحبه با شبکه سی بی اس نیوز شرکت کرده بودند. این دو نفر از ترامپ به عنوان فردی مبتذل و ضد زن شدیدا انتقاد کردند؛ این اتفاق بعد از آن صورت گرفت که او از یک کلمه چهارحرفی زشت در آخرین کمپین تبلیغاتی خود استفاده کرد.

جب بوش در این رابطه گفت:” من فکر می کنم یک رئیس جمهور نباید الفاظ رکیک را در سخنرانی با حضور هزاران نفر از جمله کودکان در حال رشد فریاد بزند. اما این کاریست که او بارها ان را تکرار کرده است”.

از سوی دیگر، ترامپ چندی پیش از شرکت در مناظره انتخاباتی فاکس نیوز  به دلیل حضور مجری زن، امتناع کرده بود و گفته بود:” از مجری زن این شبکه  (میکن کلی)خوشم نمی آید”.

مادر بوش به همین دلیل ترامپ را به باد انتقاد گرفت و گفت:”من نمی دانم که زنان چگونه می توانند به کسی رای دهند که در مورد آنها، چیزهایی را می گوید که درباره میگن کلی گفته است. این فاجعه بار است و ما می دانیم که منظور او چه بوده است. “

“باربارا بوش” بانوی اول سابق امریکا، محبوب بسیاری از جمهوری خواهان است؛ چرا که او باعث تحقیر شدید جرالدین فرارو(Geraldine Ferrar) نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری به دلیل فساد غیر اخلاقی شده بود.

 

/انتهای متن/

درج نظر