برگزاری جشن گلریزان ویژه بدهکاران بند زنان

مسئول کمیته بانوان ستاد دهه فجر استان کرمان از اجرای هزار و ۷۰۰ ویژه برنامه دهه فجر توسط این ستاد خبر داد و گفت: جشن گلریزان ویژه بدهکاران بند زنان برگزار می شود.

0

به گزارش به دخت به نقل از مهر، فاطمه ‌السادات حسینی صبح چهارشنبه در نشست کمیته بانوان ستاد دهه فجر استان کرمان با اشاره به اینکه ایام الله دهه فجر یادآور روزهایی ارزشمند و بی نظیر برای ملت ایران است، گفت: یادآوری رخدادهای مهم در همه کشورها انجام می شود.

وی با لزوم مشارکت حداکثری مردم در برگزاری برنامه های دهه فجر ادامه داد: این انقلاب متعلق به ملت ایران است و باید جوانان نیز در این حوزه ورود پیدا کنند.

حسینی با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری دو انتخابات مهم قرار داریم، ادامه داد: نباید برنامه های ویژه دهه فجر رنگ و بوی سیاسی به خود گرفته و گروه های سیاسی از این برنامه ها سوءاستفاده کنند.

مسئول کمیته بانوان ستاد دهه فجر کرمان با اشاره به جایگاه زنان در نظام جمهوری اسلامی ایران، افزود: دهه فجر فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای نظام است.

وی تاکید کرد: برنامه های دهه فجر باید به گونه ای باشد که نسل جوان را با اندیشه های والای امام راحل (ره) آشنا کند.

مسئول کمیته بانوان ستاد دهه فجر استان کرمان از برگزاری هزار و ۷۰۰ ویژه برنامه دهه فجر توسط این ستاد خبر داد و افزود: برگزاری جشن گلریزان ویژه بدهکاران بند نزنان از جمله این برنامه هاست.

وی به برگزاری نمایشگاه پرنیان فجر ویژه بانوان نقاش کرمانی اشاره و تصریح کرد: در این ایام از زنان مبارز انقلابی کرمان تجلیل می شود.

مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری کرمان یادآور شد: برپایی بازارچه خوداشتغالی بانوان، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدای مدافع حرم، جشن انقلاب و همایش سفیران عفاف از دیگر برنامه ‌های در نظر گرفته شده برای این ایام است.

/انتهای متن/

درج نظر