تصویب تبصره پیشنهادی معاونت زنان برای برنامه ششم توسعه

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به برگزاری جلسه فوق‌العاده هیات دولت جهت بررسی احکام مورد نیاز برای اجرای برنامه ششم توسعه گفت: تبصره پیشنهادی معاونت امور زنان و خانواده با رای قاطع در هیات دولت به تصویب رسید که در صورت تصویب آن در مجلس انجام ماموریت های معاونت و دستگاهها در حوزه زنان و خانواده تسهیل و در مسیر درست هدایت خواهد شد.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایسنا، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان این مطلب اضافه کرد: جلسات فوق‌العاده هیات دولت برای بررسی و تصویب احکام مورد نیاز برای اجرای برنامه ششم یک هفته به طول انجامید.

وی با اشاره به بازدید از جشنواره مد و پوشش اسلامی ایرانی تسنیم گفت:این جشنواره از سوی شهرداری تهران در بوستان گفت وگو برگزار می شود که در جریان این بازدید فرصت یافتم از نزدیک پای صحبت و درد دل زنان و دختران خوش ذوق و خلاق و هنرمند مناطق و محلات تهران بنشینم.

به نقل از کانال خبری معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، مولاوردی در پایان اظهارکرد: به نظر می‌رسد اینگونه برنامه‌های ایجابی و ترویجی در عرضه گسترده پوشش مناسب با تلفیقی از عناصر زیبایی شناختی و روزآمد یکی از راهکارهای اساسی توسعه دامنه انتخاب و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب باشد.

/انتهای متن/

درج نظر