تامین هزینه ازدواج 360 مددجوی کرمانشاهی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه ار تامین هزینه ازدواج 360 مددجوی کمیته امداد استان کرمانشاه از محل کمک‌های مردمی و مساعدت موسسات خیریه خبر داد.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس از کرمانشاه به نقل از کمیته امداد کرمانشاه، حسین خدرویسی با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از یک هزار و 385 مددجو در استان از کمک هزینه ازدواج بهره‌مند شده‌اند، اظهار کرد: امسال بالغ بر 28 میلیارد و 250 میلیون ریال کمک هزینه ازدواج به مددجویان زیر پوشش در استان اعطا شده است.

خدرویسی بیان داشت: بیش از 20 میلیارد و 500 میلیون ریال از کمک هزینه مذکور از منابع دولتی و مابقی این اعتبار از محل کمک‌های مردمی و موسسات خیریه تامین اعتبار شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه به نوعروسان و بانوان مددجو 20 میلیون ریال کمک هزینه در راستای تامین جهیزیه پرداخت می‌شود، گفت: هدیه ازدواج پرداختی به پسران زیر پوشش کمیته امداد پنج میلیون ریال است.

وی تصریح کرد: در ابتدای سال‌جاری بیش از سه هزار زوج زیر پوشش کمیته امداد استان کرمانشاه در انتظار دریافت کمک هزینه ازدواج بودند که طی 9 ماهه امسال با پرداخت کمک هزینه ازدواج به یک هزار و 385 نفر از این زوج‌ها هم اکنون این تعداد به یک هزا 637 نفر رسیده است.

این مسئول در پایان ضمن درخواست از مردم خیر و نیکوکار استان برای مهیا کردن شرایط ازدواج آسان برای جوانان نیازمند در آستانه ازدواج، اظهار امیدواری کرد: خیران نیک‌اندیش با کمک‌های بی‌دریغ خود جوانان نیازمند را در راستای تامین برخی از هزینه‌های ازدواج یاری و آنان را راهی خانه بخت کنند.

/انتهای متن/

درج نظر