انتقاد آلیا از عدم ارایه لایحه بیمه زنان خانه دار به مجلس

نماینده مردم تهران در مجلس در تذکری اظهار کرد: علی رغم وعده‌ای که داده‌اند هنوز لایحه بیمه زنان خانه دار به مجلس نیامده است.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایسنا، فاطمه آلیا در تذکری شفاهی امروز خود در جلسه علنی مجلس خطاب به رئیس جمهور اظهار کرد: از رئیس جمهور می‌خواهیم به وظایفی که رهبری در مورد برجام به ایشان تکلیف کردند عمل کنند، اکنون تحریم‌هایی به بهانه‌ی حقوق بشر اعمال می‌کنند تا اموال مردم غارت شود اما ایشان اقدامی انجام نمی‌دهد.

وی افزود: متاسفانه کمیسیون نظارت بر اجرای برجام هم در قبال فعالیت‌های موشکی کشور و … کاری انجام نمی‌دهد آیا ایشان هنوز هم بر این باور هستند که قضیه برجام برد برد است یا همان برد و خورد است که ما ازهمان روزاول می‌گفتیم.
نماینده مردم تهران درمجلس همچنین در مورد ارائه لایحه بیمه زنان خانه‌دار در مجلس تذکر داد و گفت: دو سال است که وعده دادند این لایحه به مجلس ارائه شود، اما اقدامی صورت نگرفته و تلاش‌های ما در بحث گنجاندن آن در بودجه به نتیجه نرسیده و معاونت امور زنان هم تحرکی برای اجرای قوانین ندارد.
این نماینده اصولگرای مجلس همچنین به وزارت ارشاد تذکر داد و گفت: وزارت ارشاد حمایتی از جشنواره انقلابی عمار نداشته و واقعا هنوز هم وزارت ارشاد همان رسوبات تساهل و تسامح دولت اصلاحات را می‌خواهد ادامه دهد.
آلیا همچنین با اشاره به تجمع امروز معلولین مقابل شورای شهر اظهار کرد: متاسفانه ورود افراد معلول به ناحیه مرکزی شهر مشکلاتی را برای این افراد دارد و وظیفه سازمان بهزیستی است که به این مساله رسیدگی کند تا این افراد بتوانند در منطقه بازار هم تردد داشته باشند.
وی همچنین در تذکری به وزارت آموزش وپرورش اظهارکرد : هفته گذشته بریز و بپاش دانشگاه فرهنگیان را شاهد بودیم که با توجه به کمبود بودجه در وزارت آموزش و پرورش باید پرسید با چه مجوزی دانشگاه فرهنگیان چنین سمیناری را برگزار کرده که حسب گزارشی که به ما داده‌اند سفره‌های رنگین وجود داشته و مورد اعتراض فرهنگیان هم واقع شده است.
آلیا در پایان در مورد مطالبات خانواده‌ی شهدا نیز متذکر شد و گفت: متاسفانه دولت توجهی نمی‌کند و آن را به پایان اسفند احاله داده است.

/انتهای متن/

درج نظر