راه‌اندازی سیستم نظام جامع حمایتی از آسیب‌دیدگان اجتماعی در شیراز

سیستم نظام جامع حمایتی با هدف رسیدگی به وضعیت آسیب‌دیدگان اجتماعی که در محل اردوگاه هدایت نگهداری می‌شوند، راه‌اندازی شده است.

0

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شیراز گفت: سیستم نظام جامع حمایتی با هدف پوشش دادن آسیب‌دیدگان اجتماعی در اردوگاه هدایت شیراز، نصب و راه‌اندازی شد.

به گزارش به دخت به نقل از ایسنا، مرآت رسولی اظهار کرد: سیستم نظام جامع حمایتی با هدف رسیدگی به وضعیت آسیب‌دیدگان اجتماعی که در محل اردوگاه هدایت نگهداری می‌شوند، راه‌اندازی شده است.

وی، ارتقا کیفیت خدمات، سرعت بخشیدن به روند ارائه خدمات و جلوگیری از مراجعه‌های مکرر افراد به کمیته امداد را از مزایای راه‌اندازی این سیستم دانست و خاطرنشان کرد: راه‌اندای سیستم نظام جامع حمایتی با همکاری شهرداری و اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی شهرداری شیراز، در اردوگاه هدایت انجام شده است. این سامانه با حضور نماینده تام‌الاختیار کمیته امداد، در حال بهره‌برداری است.

مدیر کمیته امداد شیراز گفت: این شهرستان به‌واسطه جاذبه‌های گردشگری و بازار کار فصلی، یکی از مقاصد مهاجرت افراد مختلف به‌شمار می‌رود. روزانه شاهد ورود بسیاری از هموطنان و مهاجران خارجی به شیراز با هدف کسب درآمد هستیم و هر روز تعدادی از این افراد برای دریافت خدمات حمایتی به کمیته امداد یا شهرداری شیراز معرفی می‌شوند. راه‌اندازی سامانه نظام جامع حمایتی، سبب تسهیل در روند ارائه این خدمات و بهبود کیفی آن خواهد شد.

/انتهای متن/

درج نظر