برگزاری اولین کنگره بین‌المللی چالش های بالینی در مامایی، زنان و نازایی

این کنگره با همکاری مرکز تحقیقات پیشگیری از بیماری های زنان دانشگاه شهید بهشتی، انجمن علمی زنان و مامایی ایران و گروه زنان دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

0

دبیر اجرایی اولین کنگره بین المللی چالش های بالینی در مامایی، زنان و نازایی از برگزاری این کنگره در روزهای 27 تا 30 بهمن ماه در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی با حضور 18 سخنرانی خارجی خبر داد.

به گزارش به دخت به نقل از روابط عمومی انجمن متخصصان زنان و مامایی ایران، دکتر ساغر صالح پور گفت: این کنگره با همکاری مرکز تحقیقات پیشگیری از بیماری های زنان دانشگاه شهید بهشتی، انجمن علمی زنان و مامایی ایران و گروه زنان دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

وی اظهار کرد: در این کنگره 18 سخنران از آمریکا و اروپا به ایراد سخنرانی در زمینه تازه ترین دستاوردهای علمی در زمینه تشخیص و درمان بیماری های زنان می پردازند و سخنرانان ایرانی از اساتید طراز اول دانشگاه های کشور هستند که در این زمینه مطالب خود ارائه خواهند کرد.

صالح پور افزود : غربالگری در سه ماهه اول زندگی، بررسی هایی در مورد اختلالات نوزادی، بررسی های ژنتیکی و عدم لانه گزینی و سقط های مکرر ازجمله محورها و مباحثی است که در این کنگره به بحث و بررسی گذاشته می شود.
وی اضافه کرد: در زمینه سرطان های زنان نیز، موضوعاتی مانند سرطانی های دهانه رحم و حفظ باروری در سرطان ها و در حوزه مباحث جنرال زنان موضوعاتی مانند هورمون ها و قرص های ضد بارداری مورد بحث و تبادل نظر بین اساتید شرکت کننده قرار می گیرد.

دبیر اجرایی اولین کنگره بین المللی چالش های بالینی در مامایی، زنان و نازایی ، متخصصان زنان و ماماها را از جمله مهمترین گروه های هدف شرکت کننده در این کنگره برشمرد و گفت: برای متخصصان زنان شرکت کننده در این کنگره 17 امتیاز بازآموزی و برای سایر گروه ها نیز امتیازاتی در نظر گرفته شده است.

صالح پور هدف از برگزاری این کنگره را ارتقای سطح علمی جامعه پزشکی حوزه زنان عنوان کرد و افزود: امیدوارم از طریق تبادل اطلاعات بین متخصصان داخل و خارج از کشور و آگاهی از آخرین دستاوردهای علمی در زمینه معاینات صحیح و راه های تشخیص و درمان بیماری ها در طول چهار روز برگزاری این کنگره این مهم میسر شود.

وی افزود:دو کارگاه در مورد لیزر درمانی و لاپاراسکوپی به صورت ویدئوژورنال برای متخصصان زنان و فلوشیپ نازایی برگزار می شود.

/انتهای متن/

 

درج نظر