بیانیه جمعی از زنان فعال سیاسی، اجتماعی: اعدام شیخ انقلابی دیکته غلط استکبار جهانی

پرسش اساسی آن است که مدعیان آزادی بیان و حقوق بشر جهانی چه واکنشی در برابر این اقدام نشان خواهند داد ؟! آیا دوباره مهر سکوت بر لب زده و خاموشی خفت بار خود را ادامه خواهند داد؟!بدون شک اعدام این عالم انقلابی به سفارش استکبار جهانی دیکته شده و توسط رژیمی که بارها خوش خدمتی خود را به استکبار جهانی ثابت کرده اجرایی شده است.

0
به گزارش به دخت و به نقل از طنین یاس، جمعی از زنان فعالی سیاسی و اجتماعی کشور با صدور بیانیه ای شهادت آیت الله نمر عالم مبارز شیعی را بدست رزیم سفاک آل سعود محکوم کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

رژیم عربستان در اقدامی تأمل برانگیز و ناجوانمردانه حکم  اعدام روحانی وارسته و انقلابی و مجاهد شیخ نمر باقر النمر را  اجرایی نموده است.

 اقدام ظالمانه و غیر قابل باور رژیم عربستان سعودی در اعدام عالم بزرگ و مبارز شیعه، آیت الله شیخ نمرT جنایت بزرگ و نابخشودنی است و زنان فعالی سیاسی و اجتماعی کشور بدین وسیله به شدت این اقدام را محکوم نموده  و از مسلمانان و آزادی خواهان جهان بخصوص مردم مسلمان عربستان می خواهند که خشم انقلابی و اعتراض خود را به گوش جهانیان برسانند و چهره واقعی و سفاک رژیم آل سعود را به مردم آزادی خواه جهان معرفی نمایند.

 

حال پرسش اساسی آن است که مدعیان آزادی بیان و حقوق بشر جهانی چه واکنشی در برابر این اقدام نشان خواهندداد؟! آیا دوباره مهر سکوت بر لب زده و خاموشی خفت بار خود را ادامه خواهند داد؟!

بدون شک اعدام این عالم انقلابی به سفارش استکبار جهانی دیکته شده  و توسط رژیمی که بارها خوش خدمتی خود را به استکبار جهانی ثابت کرده اجرایی شده است.

لذا از دستگاه دیپلماسی کشور می خواهیم به مأموریت درست و انقلابی خود در این زمینه عمل نموده و با واکنش قاطعی را اتخاذ نماید.

 

زنان فعالی سیاسی و اجتماعی کشور در پایان این بیانیه خاطرنشان کردند:  ما ضمن عرض تسلیت به پیشگاه مقدس امام زمان(عج) و نایب بر حق ایشام مقام معظم رهبری، مراتب تاسف و همدردی خود را  با بازماندگان این خانواده گرانقدر و علمای بزرگ اسلام  اعلام نموده و خواستار جوشش و حرکت  دینی مردم به رهبری آیات عظام و علمای دین علیه این جنایت بزرگ هستیم.

 

به یقین این اقدام ناجوانمردانه برخواسته از ناکامی دشمنان اسلام در کشورهای اسلامی و پیروزی های پی در پی مسلمانان در کشور سوریه، لبنان و عراق بوده و نوید بخش زوال قریب الوقوع گروه های تندرو تکفیری و در رأس آنان گروه سیاه دل داعش است.

در پایان این بیانیه زنان فعال سیاسی و اجتماعی با اشاره به اهمیت موضع گیری قوی سران کنفراس اسلامی، خواستار موضع گیری به موقع و شدید سیاستمداران جهان شدند تا ضمن دادخواهی خون این شهید در دادگاه های بین المللی، دوباره شاهد این حرکات جنون آمیز ضد اسلامی و حقوق بشر نباشیم.

/انتهای متن/

درج نظر