حضور هیأتی از بانوان مرکز مطالعات زنان کرواسی در ایران

روز یک‌شنبه هیأتی از بانوان از مرکز مطالعات زنان کرواسی به منظور انجام یک‌سری از توافقات به ایران سفر کردند، این هیأت پس از بازدید از کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران و موزه هنرهای معاصر، به شهر تاریخی اصفهان سفرمی کند.

4

سرویس خبر به دخت/
 حجازی، مدیر کل امور زنان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های اصلی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تبادل فرهنگی میان ایران و سایر کشور‌ها است در این فرآیند طبیعتاً بخشی از کار به تبادل هیأت‌هایی از فرهیختگان و هنرمندان و اندیشمندان از کشورهای دیگر به ایران و بالعکس معطوف می‌شود.
حجازی در خصوص سفر هیأتی از بانوان کروات به ایران گفت: این هیأت ترکیبی است از بانوان اندیشمند و فعال در حوزه زنان و حقوق بشر و زنان هنرمند و ادیب و نویسنده که هرکدام در بخش‌هایی فعالیت می‌کنند.
وی تأکید کرد: طبیعتاً این افراد با نگاه اسلام به زنان آشنایی ندارند و علاقمند هستند تا با این  نگاه آشنا شوند .چون این سفر اولین سفر این هیأت به ایران است بیشتر معطوف به آشنایی است اما تلاش ما این است که زمینه سایر اقدامات فرهنگی را نیز از این طریق فراهم کنیم.
روز یک‌شنبه هیأتی از بانوان از مرکز مطالعات زنان کرواسی به منظور انجام یک‌سری از توافقات به ایران سفر کردند، این هیأت پس از بازدید از کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران و موزه هنرهای معاصر، به شهر تاریخی اصفهان سفر می کند.
منبع:زنان پرس/انتهای متن/

نمایش نظرات (4)