زن عربستانی به همراه شوهرش عاملان حادثه کالیفرنیا+ عکس

پلیس آمریکا هویت دو مظنون کشته شده تیراندازی خونین کالیفرنیا را “سید رضوان فاروق” ۲۸ ساله و “تشفیین مالک” ۲۷ ساله اعلام کرده است. این دو تن زن و شوهر اعلام شده اند.

0

به گزارش به دخت به نقل از خبرگزاری میزان،  با گذشت چندین ساعت از حادثه تیراندازی مرگبار به یک مرکز نگهداری معلولان “سن برناردینو” در کالیفرنیا، هویت دو تن از مظنونان اعلام شده است.
 
زن عربستانی به همراه شوهرش عاملان حادثه کالیفرنیا+ عکس
 
به گزارش پایگاه خبری “ال.ای تایمز”، پلیس این کشور اعلام کرده است که سید فاروق یکی از کارکنان این مرکز بود. بر اساس بازجویی ها نیز مشخص شده است که وی ساعاتی پیش از آغاز گردهمایی کارکنان این مرکز به مناسبت فرا رسیدن سال نو میلادی ساکت تر از همیشه بوده است و درست پیش از انداختن عکس دسته جمعی ناپدید شده بود. به گزارش شاهدان عینی، دقایقی بعد صدای تیراندازی در سراسر فضا می پیچد.

در پایان روز از سید فاروق به عنوان یک از عاملان این تیراندازی خونین نام برده شد. در میان تعجب همکاران او مشخص شد که تشفیین مالک نیز همسر و شریک جرم او در این حادثه بوده است.

تایمز لس آنجلس در ادامه نوشت: اداره پلیس کالیفرنیا اعلام کرده است که سید فاروق برای مدت 5 سال در این مرکز مشغول به کار بوده است و گزارش ها حاکی از وجود اختلافاتی میان وی و سایر همکارانش است.

یکی از همکاران فاروق می گوید: رضوان مدتی پیش به عربستان بازگشت و با همسری که به طور اینترنتی با وی آشنا شده بود ازدواج کرد. آن ها سپس مجدداً به آمریکا برگشتند و صاحب فرزند شش ماه ای بودند.

وی که هم اتاقی یکی از مظنونان حملات مرگبار در سن برناردینو بود، افزود: فاروق مسلمان معتقدی بود و به ندرت در خصوص مسائیل دینی در محل کار صحبت می کرد. وی تعصبات قومی و مذهبی نداشت و به نظر مشکوک هم نمی آمد.
 
زن عربستانی به همراه شوهرش عاملان حادثه کالیفرنیا+ عکس
فرهان خان، برادر خوانده مظنون اصلی حملات خونین سن برناردینو

“فرهان خان”، برادر خوانده سید فاروق، گفت: باور نکردنی است. نمی توانم حتی تصور کنم که چنین جنایتی را برادرم مرتکب شده باشد. من شوکه شدم. به خانواده تمام قربانیان تسلیت عرض می کنم.

/انتهای متن/

درج نظر