آغاز جمع آوری زنان کارتن خواب تهران

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران از آغاز کار جمع آوری زنان معتاد متجاهر و کارتن خواب خبر داد و گفت: مرحله اول این طرح با ابلاغ استاندار و موافقت دادستان تهران توسط نیروی انتظامی از روز سه شنبه در یکی از محلات تهران اجرا شد.

0

به گزارش به دخت به نقل از خبرنگار ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران محمدرضا آذرنیا افزود: در همین راستا با هماهنگی انجام شده در شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان و همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با بازسازی و تجهیز کمپ شفق، این کمپ محل نگهداری زنان معتاد متجاهر جمع آوری شده خواهد بود.
وی با بیان اینکه معتادان زن جمع آوری شده برای یک دوره سم زدایی و بازپروری یک تا سه ماهه به این کمپ منتقل می شوند تصریح کرد: پس از آن مراحل بازتوانی، جامعه پذیری و بازگشت به خانواده در مراکز شهرداری تهران و به مدت شش ماه انجام خواهد شد که در این فرآیند سازمان بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز همکاری خواهند داشت.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران ظرفیت پذیرش کمپ شفق را 400 نفر ذکر کرد و گفت: این مرکز بلافاصله پس از جذب معتادان زن متجاهر فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
قرارگاه ساماندهی آسیب های اجتماعی استان تهران از شهریور ماه گذشته به فرماندهی استاندار تهران و با حضور شهرداری، سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و نیروی انتظامی آغاز به کار کرد که جمع آوری معتادان زن متجاهر پایتخت همواره یکی از اولویت های این قرارگاه اعلام شده است.

/انتهای متن/

درج نظر