ورزش‎هایی جهت داشتن شکمی تخت

خیلی از خانم‎ها نگران بهم ریختن تناسب_اندام خود هستند و برای حفظ تناسب اندام بخصوص تخت بودن شکم، انواع راه‎ها را تجربه می‎کنند. ما در اینجا چند حرکت ورزشی را به شما معرفی خواهیم کرد که با انجام آن شکم تختی داشته باشید.

0

این حرکت برای رسیدن به شکمی تخت عالی است. به ندرت می‎توان حرکتی ساده مانند این حرکت یافت که چربی‏‎ها را کامل بسوزاند.
• در حالی که زانوی یک پای‎تان را صاف می‎کنید، پای دیگر را بالا بیاورید و بدن‎تان را به سمت مخالف همانند تصویر تا نزدیکی زانو بچرخانید. سپس این حرکت را برای طرف دیگر بدن‎تان نیز تکرار کنید. این حرکت را برای هر طرف از بدن 15 بار انجام دهید.

1

• روی زمین دراز بکشید و دست‎ها و پاهای‎تان را به حالت ستاره ماهی از هم باز کنید. با کمک ماهیچه‎های مرکزی شکم، بدن‎تان را همانند تصویر جمع و منقبض کنید. تغییر در بدن را هر روز با اتمام این حرکت حس خواهید کرد. رگ‎های این ناحیه با این حرکت بهتر خون را پمپاژ می‎کنند و در نتیجه اکسیژن بیشتری نیز به اندام‎های این ناحیه می‎رسد و سوخت و ساز بدن بهبود می‎یابد.

2

• این حرکت مطمئنا به محبوب‎ترین حرکت شما تبدیل می‎شود چون حرکتی است که کل بدن از پهلوها تا بازو را متناسب می‎کند.

حرکت را با یک طرف بدن شروع کنید، با قوی کردن بازو و پای راست. پای چپ را به حالت 90 درجه و کف پا را صاف روی زمین قرار دهید. به پاشنه چپ خود فشار بیاورید و ران را به سمت بالا بیاورید، در حالی که دست چپ را بالای سرتان قرار می‎دهید.(مانند تصویر). این حرکت را برای هرطرف از بدن 15 بار تکرار کنید.

3
• حرکتی مناسب برای منقبض کردن و حالت دادن به ماهیچه‎های شکم، پهلو و بازوها است. در حالت تخته (دست‎ها را در امتدا شانه باز کنید و بر روی دست‎ها و پنجه پا قرار بگیرید)، یکی از زانوها را خم کرده و به سمت داخل شکم بیاورید و سپس برای پای دیگر نیز تکرار کنید. این حرکت را برای هرطرف 15 بار تکرار نمایید.

4

• در این حرکت، به نوعی مراحل قبلی را جمع بندی می‎کنید. با حرکت تخته که در قسمت قبل توضیح داده شد شروع کنید، قسمت میانی را منقبض کنید و زانو و کمر را شل کنید. در حالی که پاها به سمت جلو قرار دارد و زانو را به سمت قفسه سینه بالا آوردید بپرید و دوباره به حالت قبل برگردید و حرکت را تکرار کنید.

5

منبع:بانو/انتهای متن/

درج نظر