اولین خانه جوان کشور در شیراز افتتاح می‌شود

مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت:اولین خانه جوان کشور درشهر شیراز افتتاح می شود.

0

به گزارش‌ به دخت به نقل از ایلنا ،حیدرعلی کامیاب در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان فارس اظهار داشت: ساماندهی امورجوانان مانند اشتغال، ازدواج، آسیب های اجتماعی از سیاست های کلان این ادراه کل است.

اولین خانه جوان کشور در شیراز افتتاح می‌شود

 

مدیر کل ورزش و جوانان فارس تاکید کرد: بر حسب موضوع درهرجلسه ستاد ساماندهی امورجوانان کارگروهی پیش بینی شده که تصمیمات گرفته شده درآن، زمینه ساز برنامه ریزی کلان برای جوانان است.

وی با بیان اینکه جلسه ستاد ساماندهی امروز در حوزه طلاق که زیرمجموعه آسیب های اجتماعی است،تشکیل شده؛ گفت: درراستای خدمات رسانی بهینه به جوانان پنجشنبه 21 آبان با حضور معاون ساماندهی امورجوانان اولین خانه جوان کشور درشهر شیراز افتتاح می شود.

کامیاب تاکید کرد: به منظور افزایش حضور حداکثری جوانان در فعالیت های اجتماعی از فرمانداران سراسر استان درخواست شده است که مشاور جوان داشته باشند تا بتوانند به صورت مطلوب برای این قشر تاثیر گذار فعالیت کنند.

وی یادآور شد: هم اکنون 20 سازمان مردم نهاد داری اعتبار دراستان فارس فعال هستند و با پیگیری های انجام شده 50 سمن دیگر نیز درمرحله تشکیل قرار دارند.

معاون امورفرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس نیز دراین جلسه گزارشی از وضعیت ازدواج و طلاق در سطح استان فارس ارائه کرد .

علی رضایی با اشاره به آمارنگران کننده طلاق در بین جوانان از مسئولان مربوطه درخواست کرد مراکز مشاوره بعد از طلاق در سطح استان تشکیل شود تا آسیب های موجود کمتر شود.

مسئولان دستگاهای مرتبط با امورجوانان نیز در این جلسه به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و قول مساعد برای همکاری در زمینه ایجاد مرکز مشاوره پس از طلاق و حمایت از ازدواج جوانان دادند.

/انتهای متن/

درج نظر