ساخت مرکز درمان اعتياد زنان و نوزادان از عوايد بليت‌فروشي کنسرت‌ها

مرکز درمان اعتياد زنان معتاد و نوزادان از عوايد بليت فروشي کنسرت‌ها و تئاترهاي هنرمندان ساخته مي‌شود.

0

به گزارش به دخت به نقل از تسنیم،هنرمندان کشور با مشارکت سازمان‌هاي مردم نهاد شهر تهران و با برنامه ريزي دکتر احمد حلت برنامه‌هاي خود را به نفع ساخت مرکز درمان اعتياد زنان معتاد و نوزادان حاصل از اين مادران بيمار تقديم مي‌کنند.

در اين رابطه مسعود جلالي دبير اجرايي کمپين سلامت و آرامش روان و سخنگوي اين طرح در توضيحات بيشتر، گفت: در اين طرح که به عنوان اولويت 6 ماهه دوم سال 94 از سوي هنرمندان شناخته شده است هنرمندان عرصه موسيقي، سينما و تئاتر اجرا عوايد حاصل از آثار خود در عرصه هنر را به‌صورت برگزاري کنسرت، نمايش صحنه، جنگ‌ها و متن خواني را تقديم به تجهيز و ساخت مرکز درمان اعتياد زنان باردار و نوزادان حاصل از اين مادران مي‌کنند.

وي ادامه داد: اين طرح که با مشارکت سازمان‌هاي مردم نهاد شهر تهران و همکاري شهرداري تهران و وزارت بهداشت انجام خواهد شد نقطه عطفي در توجه به آينده سلامت کشور خواهد بود و تولدي دوباره براي اين بيماران به ارمغان خواهد آورد. بنابراين در اين طرح عوايد حاصل از بليت فروشي کنسرت‌ها، تئاترها و ساير برنامه‌هاي هنري هنرمندان کشور به نفع ساخت اين مرکز صرف خواهد شد.

جلالي خاطرنشان کرد: در حال حاضر برنامه ريزي‌ها براي انجام اين فرصت خدمت انجام شده و به اميد پروردگار منان با پايان ايام سوگواري مصائب اهل بيت (ع) وارد مرحله عملياتي خواهد شد. همچنين از تمام آحاد مردم و هنرمندان ايران عزيز و خيرين فعال در زمينه حمايت از توانمندسازي دعوت مي‌کنيم تا با مشارکت در اين طرح در انجام هرچه پُرتوان‌تر اين حمايت ما را ياري کنند.

/انتهای متن/

درج نظر