پيام تبريک معاون وزير ورزش به بانوان مدال آور

معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در پيامي کسب سهميه ورودي پارالمپيک از سوي زهرا نعمتي و همچنين کسب مدال طلا زهرا برزگر در رقابت هاي جهاني کاراته را تبريک گفت.

0

به گزارش به دخت به نقل از ايرنا، در بخشي از پيام رباب شهريان آمده است: آنچه که از سوي زهرا نعمتي کماندار المپيکي کشور و زهرا برزگر نخستين بانوي طلايي تاريخ کاراته زنان ايران کسب شد، حاصل همت و غيرتي مثال زدني آنهاست که با تلاش شبانه روزي حاصل شد.


شهريان در ادامه پيام اظهار داشت: با ارج نهادن به تلاش شبانه روزي زهرا نعمتي و زهرا برزگر، از زحمات مربيان، کادر فني و ديگر عوامل فدراسيون قدرداني مي کنم و از خداوند متعال براي اين دو بانوي ورزشکار ارزشمند ايران آرزوي موفقيت دارم.
زهرا نعمتي دارنده مدال طلاي پارالمپيک 2012 لندن پس از کسب مدال نقره و سهميه المپيک 2016 برزيل در مسابقات تيرو کمان قهرماني آسيا، روز گذشته در جريان رقابت هاي تيراندازي با کمان قهرماني معلولان آسيا، طلايي شد و علاوه بر سهميه المپيک که در رقابت هاي قهرماني آسيا هفته پيش کسب کرده بود، سهميه پارالمپيک را هم کسب کرد.
همچنين زهرا برزگر نماينده وزن منهاي 55کيلوگرم اميد دختران ايران با غلبه بر حريفان نخستين مدال طلاي کاروان ورزشي ايران را در نهمين دوره رقابت هاي کاراته رده هاي سني جهان کسب کرد.

/انتهای متن/

درج نظر