خبرهاي خوش براي زوج‌هاي نابارور در راه است

معاون وزير بهداشت از برنامه‌هاي تسهيلاتي جديد براي زوج‌هاي نابارور در راستاي حمايت از سياست‌هاي افزايش جمعيت خبر داد.

0

به گزارش به دخت به نقل از تسنيم، دکتر محمد حاجي‌آقاجاني از انعقاد قرارداد بين وزارت بهداشت با موسسات خدمات ناباروري در آينده نزديک به منظور حمايت مالي از زوج‌هاي نابارور سخن گفت و عنوان کرد: همچنين در صدد هستيم دسترسي به خدمات ناباروري را در تمام استان‌ها گسترش دهيم.
آقاجاني با بيان اينکه در راستاي سياست‌هاي جديد جمعيتي حمايت از زوج‌هاي نابارور را در دستور کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي قرار داده ايم، عنوان کرد: بدين منظور يک برنامه جامع تدارک ديده ايم که به زودي ابلاغ مي‌شود.
وي با بيان اينکه وزارت بهداشت به دنبال حمايت مالي از زوج‌هاي نابارور است، به “وبدا” گفت: با توجه به اينکه خدمات ناباروري در برخي از استان‌هاي کشور وجود ندارد، دسترسي به اين نوع خدمات در تمام استان‌ها را در دستور کار داريم. در نتيجه هم گسترش و هم حمايت مالي را براي حل اين معضل دنبال مي‌کنيم.
معاون درمان وزير بهداشت درمان و آموزش پزشکي به انعقاد قرارداد بين وزارت بهداشت با موسسات خدمات ناباروري در آينده نزديک سخن گفت و خاطرنشان کرد: بر اين اساس بخشي از هزينه‌هاي درمان ناباروري زوج‌هايي که با اين مشکل مواجه هستند کاسته مي‌شود. پس از نهايي شدن برنامه درمان ناباروري، جزئيات آن را به اطلاع عموم مي رسانيم.

/انتهای متن/

درج نظر