تيم «فوتسال بانوان» ۲۷ آبان به «گواتمالا» مي‌رود

نود/ اردوي آماده سازي تيم ملي فوتسال بانوان ايران به منظور حضور در رقابتهاي جام جهاني کوچک – گواتمالا درحالي از صبح امروز آغاز شد که اين تيم روز ۲۷ آبان‌ماه راهي کشور گواتمالا مي‌شود.

0

به گزارش به دخت به نقل از  وب سايت نود و به نقل از مهر، فدراسيون فوتبال اعلام کرد اردوي ‌آماده‌سازي تيم ملي فوتسال بانوان جهت شرکت در جام جهاني کوچک گواتمالا از صبح امروز شنبه در کمپ تيم هاي ملي آغاز شد و ملي‌پوشان پس از تمرينات خود زير نظر کادر‌فني، ۲۷ آبان‌ماه تهران را به مقصد کشور گواتمالا ترک مي‌کنند.
همچنين اسامي نفرات حاضر در اين اردو به شرح زير است:
نسيمه غلامي، فرشته کريمي، فرزانه توسلي، نغمه مرادي، سپيده زرين راد و نيلوفر اردلاني از تهران، سحر پاپي، زهره ميثمي، سهيلا ملمولي، طاهره مهدي پور و فاطمه پاپي از خوزستان، فاطمه اعتدادي از قزوين، اعظم آخوندي از اصفهان، مهسا نظري و سارا شيربيگي از کرمانشاه و فهميه زارعي از هرمزگان.
مسابقات جام جهاني کوچک گواتمالا از سوم آذرماه به ميزباني گواتمالا برگزار مي شود که ملي پوشان فوتسال کشورمان با تيم‌هاي برزيل، پرتغال و کاستاريکا در گروه A به رقابت با يکديگر مي‌پردازند.
برنامه مسابقات جام جهاني کوچک گواتمالا نيز به شرح زير اعلام شد:
سه‌شنبه – سوم آذرماه
* برزيل – کاستاريکا
* ايران – پرتغال
* اسپانيا – روسيه
* گواتمالا – ژاپن

چهارشنبه – چهارم آذرماه
* پرتغال – کاستاريکا
* ايران – برزيل
* ژاپن – اسپانيا
* گواتمالا – روسيه

پنجشنبه – پنجم آذرماه
* کاستاريکا – ايران
* پرتغال – بريل
* روسيه – ژاپن
* گواتمالا – اسپانيا
پيش از اين علي کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال از لغو سفر تيم ملي فوتسال زنان ايران به گواتمالا به منظور شرکت در جام جهاني کوچک فوتسال زنان خبر داد و اعلام کردبا توجه به مشکلاتي که در مسير دريافت رواديد وجود دارد، اين سفر انجام نمي‌شود اما حسن روحاني رئيس جمهور ايران از وزراي ورزش و جوانان و امور خارجه خواست هرچه سريعتر مقدمات اعزام تيم ملي فوتسال زنان ايران به مسابقات جام جهاني را فراهم کنند.

/انتهای متن/

درج نظر