من، محسن و فاطمه برای انتخابات مجلس کاندیدا می شویم

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به درخواست های خانواده خود برای پخش دادگاه های مهدی هاشمی اشاره کرد و گفت: دادگاه های غیرعلنی مهدی هاشمی در حضور رسانه های خاص برگزار می شود.

0

به گزارش به دخت به نقل از جماران، فائزه هاشمی رفسنجانی با حضور در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها درغرفه پایگاه اطلاع  رسانی و خبری جماران حاضر شد و با اشاره به کاندیداتوری اعضای خانواده هاشمی در انتخابات پیش رو و اینکه این موضوع در جلسات خانوادگی خانواده هاشمی مطرح و درباره آن تصمیم گیری شده یا خیر؟ به خبرنگار جماران گفت: در فضای خانواده جلسه به این معنا که دور همدیگر تصمیم گیری کنیم، نداریم. فکر می کنم چنین جلساتی در احزابمان بیشتر برگزار می شود تا در محیط خانواده.
وی افزود: آقای هاشمی خودشان به این موضوع اشاره و احتمال حضورشان در مجلس خبرگان را بیان کردند و فکر می کنیم ایشان در انتخابات حضور پیدا کنند.
این فعال سیاسی اصلاح طلب تصریح کرد: فاطمه و محسن هاشمی تا حدودی حضور در انتخابات را رسمی اعلام کردند و از تهران کاندیدا می شوند، بنده هم قرار است برای انتخابات ثبت نام داشته باشم.
فائزه هاشمی اظهار کرد: امیدوارم با برگزاری انتخابات آتی، نتیجه خوبی به دست آید و مجلس معقول تری را در آینده داشته باشیم. البته طرف مقابل هم تلاش خود را به کار می گیرد.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود به درخواست خانواده خود برای پخش دادگاه های مهدی هاشمی اشاره و عنوان کرد: در مورد پخش دادگاه های مهدی در حال حاضر خبر خاصی نداریم و در این مورد هرچقدر هم از صدا و سیما تقاضا کردیم تا حالا بدون پاسخ بوده است.
نماینده دوره پنجم مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خود مهدی و ما درخواست پخش جلسه های دادگاه را داریم و فکر می کنیم تنها راه برطرف شدن ابهامات موجود در این قضیه، پخش دادگاه های مهدی است.
وی تصریح کرد: بیشتر اتهامات مهدی اقتصادی است و مشاهده می کنیم که تاکنون تمامی دادگاه های اقتصادی به طور علنی برگزار شده است، اگر ریگی به کفش کسی نیست، چرا دادگاه های مهدی نباید علنی باشد؟! اگر گفته می شود اتهامات برادرم اقتصادی است فرق او با دیگر متهمان اقتصادی در چیست که جلسات دادگاهش غیرعلنی برگزار می شود؟ درباره پخش شدن جلسه های دادگاه مهدی از چه چیزی نگران هستند؟
فائزه هاشمی یاد آور شد: اگر اعلام می کنند که مهدی محکوم است باید این موضوع و همچنین بیهوده بودن صحبت های ما را ثابت کنند. تصور می کنم درخواست پخش جلسه های دادگاه چندان درخواست بزرگ و غیرمعقولی نیست.
عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: چرا جلسه های دادگاه مهدی در شرایطی که رسانه های خودشان اخبار دادگاه را با تفسیرهای مربوط به خود ارائه می دهند، غیرعلنی اعلام می شود و این اتفاق در حالی رخ می دهد که اگر رسانه های سمت مقابل چنین کاری را انجام می دادند، خلاف و جرم محسوب می شد.
وی خاطرنشان کرد: چرا اطلاعات دادگاه مهدی باید در اختیار عده ای از افراد قرار بگیرد، اما در اختیار عموم مردم نباشد؟!

/انتهای متن/

درج نظر