حضور یک زن ایرانی در نمایشگاه عکس دیجیتال سال ٢٠١۵ میامی

آخرین نمایشگاه گروهی عکس seeme با مشارکت wix، نوامبر ٢٠١۵ در Scope Art Miami آمریکا (شهر میامی) برگزار می‌شود. در میان هنرمندان عکاس، نام پریناز آل آقا عکاسی از ایران به چشم می‌خورد.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایلنا، پریناز آل آقا کار‌شناس ارشد کارگردانی تئا‌تر است که در طی ۴ سال اخیر فعالیت در زمینه عکاسی را نیز بصورت خودآموخته تجربه کرده است. وی در این نمایشگاه با اثری بنام No War حضور دارد. آل آقا که در جولای سال ٢٠١۵ تنها نماینده ایران در نمایشگاه عکس گروهی seeme در موزه لوور فرانسه بود، در واپسین روزهای سال میلادی نیز نام و هنر خود را در عرصه هنر عکاسی، به بیرون از مرز‌ها کشاند.
وی درباره نحوه حضور اثرش در این رویداد فرهنگی می‌گوید: پس از آشنایی با تیم حرفه‌ای و بین المللی عکاسان seeme و پذیرش و عضویت‌ام، دریچه‌ای‌ جدید از دنیای عکاسی در عرصه بین‌الملل برایم گشوده شد. با سپری شدن چندین مرحله، از رای‌گیری عمومی گرفته تا انتخاب نهایی عکس‌ها توسط هیات داوران، سرانجام با عکس پروانگی توانستم تنها نماینده کشورم در آن رویداد فرهنگی باشم که عکسم نیز درکنار سایر هنرمندان خارجی در موزه لوور پاریس بهار امسال (جولای٢٠١۵) به نمایش درآمد.
کارگردان نمایش درس گفت: پس از آن با دریافت ایمیلی ازسوی seeme و بررسی پروفایلم توسط تیم ایشان از من دعوت شد تا در آخرین نمایشگاه گروهی عکس دیجیتال سال٢٠١۵ که با مشارکت seeme و wix برگزار می‌شود، شرکت نمایم. با اعلام آمادگی از سوی من و ارسال عکس برای ایشان، برای بار دوم، شرکت در نمایشگاه گروهی بین‌المللی را تجربه نمودم.
seeme آخرین نمایشگاه عکس‌های دیجیتال خود را از ١۴ نوامبر سال جاری در گالری Scope Art Miami شهر میامی آمریکا برگزار می‌نماید.

/انتهای متن/

درج نظر