خاطرات يک “زن” از اردوگاه ازدواج داعشي‌ها

يک زن تبعه روسيه از جمهوري اينگوش که بر اثر تبليغات اينترنتي مبلغان داعش خانواده خود را ترک کرده و از مسير ترکيه به اين گروه تروريستي پيوسته بود، پس از فرار، از وجود اردوگاه ويژه ازدواج براي تروريست ها با حضور صدها زن خارجي خبر داده است.

0

به گزارش به دخت به نقل از ايرنا، خاطرات يک “زن” از اردوگاه ازدواج داعشي‌ها «آفيناد اسکانووا» درباره عزيمت خود به مناطق تحت تسلط تروريست ها گفته است: مبلغان داعش از طريق اينترنت من را متقاعد کردند که خانواده خود را ترک کنم و به خاورميانه بروم و با «زندگي ايده آل» آشنا شوم و در واقع من را به عنوان همسر داعشي انتخاب کرده بودند.


به گزارش خبرگزاري اسپوتنيک، آفيناد طي بازجويي به ماموران سازمان امنيت فدرال روسيه اعلام کرد: پس از ورود به سوريه من را به مقر زنان داعشي فرستادند تا سرنوشت بعدي ام را تعيين کنند.

وي مي افزايد: ازدواج با تروريست هايي که مي دانستيم به زودي کشته مي شوند سرنوشت زنان اردوگاه بود و بازهم از اين مقر سر در مي آوردند. در اين مقر تعداد بسيار زيادي از زنان روسي و قزاقستاني و از کشورهاي ديگر حتي آمريکا هم هستند که همراه فرزندان و حتي نوزادان خود در آنجا به سر مي برند.

براساس اين گزارش، آفيناد همراه پسر خردسال خود توانسته با خودروهاي عبوري با فرار به مرز سوريه و ترکيه و سپس به شهر استانبول فرار کند.

براساس گزارش هاي انتشار يافته، در صفوف داعش و ديگر گروه هاي تروريستي در سوريه و عراق شهرونداني از 83 کشور مي جنگند.

/انتهای متن/

درج نظر