نظر هنرپیشه آلمانی درباره حجاب

یک هنرپیشه جوان آلمانی که در جدیدترین فیلم خود نقش یک دانش‌آموز مسلمان را بازی می‌کند، می‌گوید: هنگامی که برای نخستین بار حجاب بر سر گذاشتم، با وجود نگاه‌های مردم، احساس آرامش عجیبی داشتم. نظر هنرپیشه آلمانی درباره حجاب چیست؟

0

به گزارش به دخت به نقل از  با حجاب به نقل از روزنامه «Bild» ، «آوا چلیک»، هنرپیشه آلمانی که گاهی در سمت دستیار کارگردان نیز فعالیت می‌کند، گفت: هنگامی که روسری‌ام را سر کردم و فقط چهره خودم را دیدم، در ابتدا احساس بسیار عجیبی داشتم.

نظر هنرپیشه آلمانی درباره حجاب چیست؟
چلیک، هنرپیشه ۲۵ ساله آلمانی در حال بازی در نقش یک دختر مسلمان دبیرستانی به نام «سودا» است. این فیلم در شهر برلین از سوی شبکه تلویزیون آلمان «زد دی اف» در حال تهیه است.
سودا یک دختر مسلمان باهوش است که والدینی غیرمذهبی دارد. او به خواست خود به دین اسلام روی آورده و یک مسلمان متعهد شده است.
این فیلم با نشان دادن مشکلات این دختر مسلمان، بیان می‌کند که زنان مسلمان بر خلاف آنچه ممکن است تصور شود، منفعل یا سرکوب شده نیستند.
چلیک گفت: من در برلین متولد شده‌ام و شخصاً تبعیض و طرد شدن از سوی جامعه را تجربه نکرده‌ام.
وی افزود: برای برطرف کردن این مشکلات نیت خوب کافی نیست، اما اگر هر دو طرف نیت خوب داشته باشند، این می‌تواند شروع خوبی بشود.

آلمان پس از فرانسه بیشترین جمعیت مسلمانان را در میان کشورهای اروپایی دارد.

/انتهای متن/

درج نظر