بانوان امدادگر برگ برنده هلال احمر ایران هستند

تهران – ایرنا – معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر با تاکید بر ظرفیت مطلوب بانوان امدادگر، این بانوان را برگ برنده هلال احمر ایران توصیف کرد.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا، سیدحمید جمال الدینی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی، با بیان اینکه حدود 40 درصد از امدادگران هلال احمر را بانوان تشکیل می دهند، افزود: بانوان امدادگر در هنگام وقوع حوادث می توانند خدمات امدادی مطلوبی را به آسیب دیدگان بخصوص بانوان مصدوم ارائه دهند.
وی ادامه داد: زنان امدادگر ایرانی که مطابق با ارزش های دینی به خدمات نوع دوستی می پردازند، برگ برنده هلال احمر ایران نه تنها در منطقه بلکه در فدراسیون بین المللی صلیب سرخ هستند.
جمال الدینی گفت: در حالیکه گروه های تکفیری منطقه به زنان و فعالیت آنان نگاه ارتجاعی دارند، فعالیت بانوان امدادگر ایرانی قابل ستایش است.
وی با بیان اینکه انجام فعالیت ها بر اساس ارزش ها دینی و نوع دوستی، این نهاد عام المنفعه را به یکی از خوشنام ترین مراکز در نزد افکار عمومی تبدیل کرده، افزود: مردم علاقه مندند کمک های خود را از طریق هلال احمر به دست نیازمندان برسانند.
سرپرست موسسه آموزش عالی علمی کاربردی هلال ایران با بیان اینکه از ابتدای تاسیس این موسسه 6500 دانشجو فارغ التحصیل شده اند، تصریح کرد: اکنون 3780 استاد به 20 هزار دانشجو در مراکز علمی کاربردی هلال ایران در سراسر کشور آموزش می دهند.
/انتهای متن/

درج نظر