هشدار درباره تولد روزانه 2 نوزاد معتاد در تهران

رئيس کميته اجتماعي شوراي شهر تهران گفت: در گذشته گزارش ولادت 3 تا 4 نوزاد معتاد در هر ماه به دست ما مي‌رسيد ولي متاسفانه آمار ولادت نوزادان کارتن‌خواب به شدت افزايش يافته و به طور ميانگين 2 تولد در هر روز گزارش مي‌شود.

0

به گزارش به دخت به نقل از تسنیم، فاطمه دانشور با اشاره به آسيب‌هاي اجتماعي زنان کارتن‌خواب و معتاد شهر تهران و افزايش آمار تولد نوزادان معتاد از زنان کارتن‌خواب و معتاد پايتخت اظهار کرد: متاسفانه در حال حاضر آمار دقيقي از ولادت نوزدان معتاد در تهران وجود ندارد و تنها آمار موجود، آمار مراجعات زايمان زنان کارتن‌خواب به بيمارستان‌ها است.

رئيس کميته اجتماعي شوراي اسلامي شهر تهران، با بيان اينکه متاسفانه در حال حاضر آمار ولادت نوزادان معتاد پايتخت به نسبت گذشته افزايش داشته است، گفت: طبق مصاحباتي که با برخي از مسئولان تعدادي از بيمارستان‌هاي تهران از جمله بيمارستان «مهديه» داشتيم، متاسفانه آمار ولادت نوزادان معتاد افزايش چشمگيري داشته است.

وي ادامه داد: در گذشته گزارش ولادت 3 تا 4 نوزاد معتاد در هر ماه به دست ما مي‌رسيد ولي متاسفانه آمار ولادت نوزادان کارتن‌خواب در حال حاضر به شدت افزايش يافته و به طور ميانگين 2 تولد در هر روز گزارش مي‌شود.

/انتهای متن/

درج نظر