دو آسیب جامعه زنان از زبان زنان فرهیخته

مراقب باشید مدیون نشوید، مدیون مردم و شهدایی که از سال ۴۲ تا کنون برای شکل گیری و تثبیت نظام اسلامی جان عزیزشان را نثار کرده اند؛ خصوصا شهدای فاجعه اخیر منا؛ که در آن دنیا هیچ پاسخی درمقابل آنان نخواهید داشت.

0

به گزارش به دخت به نقل از جهان، مجمع زنان فرهیخته انقلاب اسلامی بیانه ای خطاب به نمایندگان صادر کرده است که به شرح زیر می آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَن تَرضى عَنکَ الیَهودُ وَلَا النَّصارى حَتّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم (بقره/ ۱۲۰)

نمایندگان محترم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی!

پس از گذشت سه ماه از انتشار متن جامع اقدام مشترک و بیان نقاط اشکال و ضعف های اساسی آن در محافل مختلف علمی، نخبگانی و رسانه های عمومی، همچنین پس از بررسی های انجام شده در کمیسیون ویژه برجام و شفاف تر شدن اشکالات فاحش و متعدد آن و گذر از خطوط قرمزی که بارها مقام معظم رهبری تاکید کرده اند، از شما انتظار می رود تا به وظیفه خطیر خود در مقابل موکلین عمل نموده و طی اقدامی انقلابی، مانع از تصویب برجام در مجلس شوید.

– نقض خطوط قرمز نظام و برداشته نشدن تحریم ها؛
– ایجاد بستر مناسب جهت نفوذ دشمنان این ملت مخصوصا امریکا؛
– به خطرافتادن امنیت ملی کشور از طریق بازرسی های بی سابقه از مراکز نظامی، امنیتی، دانشگاهی و علمی؛
– تهدید و تضعیف جبهه مقاومت از طریق محدودسازی برنامه ارسال تسلیحات؛
و…

از جمله اشکالات وارد بر برجام است که بارها و بارها مطرح و بررسی شده است.

به فرموده معمار کبیر انقلاب اسلامی، مجلس “خانه ملت” و در “راس امور” است؛ ولی متاسفانه آنچه در روزهای اخیر اتفاق افتاد نشان داد که برخی نمایندگان به مصالح عمومی توجهی ندارند و چشم به دستان کدخدایی دوخته اند که تا کنون برای ملت ما جز کشتن عزیزانشان و غارت اموالشان چیز دیگری به ارمغان نیاورده است.

وکلای مردم تهران در مجلس!

طبق آیه فوق و عبارات متعددی که از امام خمینی (رحمه الله علیه) و مقام معظم رهبری به کرات منتشر شده است، باید جلوی سلطه بیگانگان خصوصا مستکبرینی که ماهیت خود را بارها نشان داده اند گرفته شود؛ مگر نه اینکه مفام معظم رهبری طی یک ماه اخیر بارها و بارها درباره جلوگیری از نفوذ دشمن در همه ابعاد هشدار جدی دادند؟!

جلوگیری از نفوذ دشمن فقط به تجهیز نظامی نیست و نیاز است تک تک احاد جامعه برای آن اهتمام کنند و قطعا تلاش مسئولین باید دوچندان باشد.

نمایندگان ملت!

در حال حاضر وظیفه خطیر حفظ نظام جمهوری اسلامی در این عرصه به عهده شما افتاده و شما و سایر نمایندگان در خط مقدم دفاع در برابر نفوذ دشمن قرار دارید.

مراقب باشید مدیون نشوید، مدیون مردم و شهدایی که از سال ۴۲ تا کنون برای شکل گیری و تثبیت نظام اسلامی جان عزیزشان را نثار کرده اند؛ خصوصا شهدای فاجعه اخیر منا؛ که در آن دنیا هیچ پاسخی درمقابل آنان نخواهید داشت.

والعاقبه للمتقین
مجمع زنان فرهیخته انقلاب اسلامی
۱۳۹۴/۰۷/۱۹

/انتهای متن/

درج نظر