قدرداني رئيس کميته ملي المپيک از الهه احمدي و نجمه خدمتي

صبح امروز رئيس کميته ملي المپيک از الهه احمدي و نجمه خدمتي دو ملي‌پوش تيراندازي و سهميه داران بازي‌هاي المپيک ريو تقدير کرد.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس، صبح امروز مهدي هاشمي رئيس فدراسيون تيراندازي، طاهره علي آبادي نايب رئيس بانوان، سيد رضا کوچک زاده مدير امور اجرايي فدراسيون به همراه الهه احمدي و نجمه خدمتي با حضور در کميته ملي المپيک با کيومرث هاشمي رئيس کميته ملي المپيک ديدار و گفتگو داشتند.

در ابتداي اين ديدار کيومرث هاشمي رئيس کميته ملي المپيک اظهار داشت: اتفاقات خوبي در رشته تيراندازي در اين مدت افتاده که ثمره سال ها تلاش و برنامه ريزي فدراسيون تيراندازي است و از درخشش تيراندازان کشورمان در عرصه بين المللي تشکر مي کنم بطوريکه حتي ما را اميدوار به کسب مدال در بازي هاي المپيک ريو کرد.
رئيس کميته ملي المپيک در ادامه خاطر نشان کرد: کسب رنکينگ اول جهاني توسط خانم احمدي آن هم براي نخستين بار و رونمايي از اسلحه تيراندازي و ديگر موفقيت ها، اتفاقات خوبي است که در اين رشته افتاده و نگاه کميته ملي المپيک به تيراندازي و بخصوص بانوان المپيکي آن حمايتي است و اگر چه ممکن است محدوديت هاي وجود داشته باشد ولي تمام تلاش ما اين است که نگذاريم اين مشکلات به ورزشکاران کشيده شود تا آنها با خاطري آسوده در تمرينات و رقابت ها حضور يابند.

هاشمي افزود: هدف ما از برگزاري چنين جلساتي و حضور در اردو ها، قدرداني از زحمات شما قهرمانان و مجموعه فدراسيون است تا اگر قهرمانان عزيز کمبود و خواسته اي دارند بطور مستقيم به ما گفته و ما هم بدون شک با تمام توان در صدد رفع آنها برخواهيم آمد و نشست بعدي را بعد از مسابقات کسب سهميه المپيک که در کويت برگزار مي شود و به اميد خدا با ديگر قهرماناني که کسب سهميه خواهند کرد، خواهيم داشت.
در ادامه مهدي هاشمي رئيس فدراسيون تيراندازي ضمن قدرداني از حمايت هاي کميته ملي المپيک عنوان کرد: تيراندازي با توجه به ويژگي هايي که دارد به خوبي توانست در عرصه بين المللي و برون داد از اعتبار ورزش کشورمان در عرصه بين المللي دفاع کند و تمامي کارشناسان و عزيزان مي دانند که قهرمانان عزيز اين رشته از نظر ويژگي هاي فردي، اخلاقي و فني جزو نمونه هاي ورزش کشور هستند و در واقع رمز موفقيت قهرمانان عزيز تيراندازي توکل، توسل، تمرين و دوري از حواشي است و بدون ترديد با تکيه بر همين عوامل و حمايت هاي مسئولان ورزش کشور و کميته، افتخارآفريني براي تيراندازي بانوان کشورمان در ريو دور از دسترس نخواهد بود.

اصغر رحيمي رئيس مرکز نظارت بر تيم هاي ملي نيز ضمن نمونه دانستن اين فدراسيون و قهرمانان آن گفت: در هر دو زمينه پيگيري هاي لازم انجام شده و فدراسيون مشکلي در اين باره نخواهد داشت.
در پايان از سوي کيومرث هاشمي رئيس کميته ملي المپيک ضمن تقدير از زحمات و تلاشهاي الهه احمدي و نجمه خدمتي و خانواده هاي محترمشان، هدايايي به رسم ياد بود به آنها اهدا شد.

/انتهای متن/

درج نظر