«33 سوالی که در مراسم خواستگاری باید بپرسید» منتشر شد

«۳۳ سوالی که در مراسم خواستگاری باید بپرسید»، عنوان کتابی از سارا هاشمی‌نیک است که از سوی انتشارات همشهری منتشر شده. نویسنده در پیشگفتار کتاب آورده: «ازدواج، دیگر به آسانی گذشته نیست. آدم‌های امروزی نسبت به گذشته پیجیده‌تر شده‌اند و برای اعتماد کردن به کسی برای تقسیم زندگی باید چشم‌ها را خوب باز کرد.»

0

«۳۳ سوالی که در مراسم خواستگاری باید بپرسید» عنوان کتابی از سارا هاشمی‌نیک است که از سوی انتشارات همشهری منتشر شده تا جوانان را با پرسش‌های اساسی درباره ازدواج آشنا کند.

به گزارش به دخت به نقل از مهر، «۳۳ سوالی که در مراسم خواستگاری باید بپرسید»، عنوان کتابی از سارا هاشمی‌نیک است که از سوی انتشارات همشهری منتشر شده. نویسنده در پیشگفتار کتاب آورده: «ازدواج، دیگر به آسانی گذشته نیست. آدم‌های امروزی نسبت به گذشته پیجیده‌تر شده‌اند و برای اعتماد کردن به کسی برای تقسیم زندگی باید چشم‌ها را خوب باز کرد.»

از آنجا که «بسیاری از ویژگی‌ها و ابعاد شخصیتی آدم‌ها را می‌شود با طرح سوالات درست و قرار گرفتن در موقعیت‌های مناسب شناخت»، این کتاب به شما کمک می‌کند تا با طرح پرسش‌های درست و دقیق به شناخت بیشتر و بهتری از طرف مقابل خود دست پیدا کنید.

کتاب «۳۳ سوالی که در مراسم خواستگاری باید بپرسید»، سه فصل را شامل می‌شود. در فصل نخست این سوال اساسی مطرح می‌شود: «آیا آماده ازدواج هستید یا نه؟» به عبارتی در این فصل از شما به عنوان مخاطب کتاب خواسته می‌شود، قبل از این‌که وارد جزییات خواستگاری شوید، خودتان را امتحان کنید و ببینید چقدر آمادگی ازدواج دارید؟

«زبان بدن همسر آینده‌تان، اسرار او را فاش می‌کند» عنوان دومین فصل کتاب است. در این بخش به ارتباطات غیرکلامی پرداخته شده؛ مثل نحوه لباس پوشیدن، لبخند و حالت‌های نگاه، نحوه نشستن و حرکات دست و پا، حالت چهره و حتی تن صدا و لحن کلام.

و اما «۳۳ سوالی که در مراسم خواستگاری باید بپرسید»، عنوان سومین و مفصل‌ترین بخش کتاب است. «چرا می خواهی ازدواج کنی؟، همسر ایده آل تو چه جور آدمی است؟، آیا قبلا اقدام به نامزدی یا ازدواج کرده ای؟، هدف تو در زندگی چیست؟، از شغلت راضی هستی و…» از جمله پرسش‌هایی است که در این فصل از کتاب مطرح می‌شود.

کتاب «۳۳ سوالی که در مراسم خواستگاری باید بپرسید» از سارا هاشمی‌ نیک در ۱۰۰۰ نسخه و به قیمت ۵۰۰۰ تومان منتشر شده؛ این کتاب را انتشارات همشهری در اختیار علاقه‌مندان گذاشته است.

/انتهای متن/

درج نظر