خواهران دوقلوي داعشي به خانواده خود هم رحم نمي‌کنند

دوخواهردوقلوي انگليسي که به داعش ملحق شده‌اند،خانواده خودرا به ارتداد متهم و براي آنها پيام‌هاي تهديدآميز ارسال مي‌کنند.

0

به گزارش به دخت به نقل از باشگاه خبرنگاران،”زهرا و سلما حلان،” دوقلوهاي انگليسي، ژوئن سال 2014 (خرداد 93) خانه خود را در منچستر ترک کردند تا به داعش در سوريه ملحق شوند. اين دو خواهر با دو تروريست داعشي ازدواج کردند که هر دو در عمليات نظامي کشته شدند.

دوقلوهاي انگليسي حالا 17 ساله هستند و پس از کشته شدن همسرانشان نيز حاضر به بازگشت نشدند و پيام‌هاي تهديدآميزي براي خانواده‌شان در منچستر ارسال مي‌کنند. زهرا و سلما از اعضاي خانواده خود به ويژه دو برادر کوچکترشان مي‌خواهند به داعش ملحق شوند. آنها در يکي از پيام‌هاي خود آورده‌اند: احتمالا ما در نظر شما شيطان هستيم؛ اما ما پس از مرگ به بهشت مي‌رويم و زندگي شادي خواهيم داشت. اگر به عضويت داعش درآييد، شما را به خوبي آموزش نظامي مي‌دهند، شما مردان زيادي را خواهيد ديد که از انگليس، چين، ايرلند، سوئد و هرجايي که فکرش را کنيد به اينجا آمده‌اند. دوست نداريد يک کلاشينکف داشته باشيد و با آن مبارزه کنيد؟

اين دو خواهر پيام‌هاي مشابهي براي هم‌کلاسي‌هاي سابق خود ارسال و فعاليت گسترده‌اي براي جذب نيرو آغاز کرده‌اند. خانواده زهرا و سلما اصالتي اهل سومالي دارند و در ابتدا به دانمارک مهاجرت کردند. آنها سپس راهي انگليس شدند و در چارلتون منچستر اسکان يافتند. دوقلوهاي داعشي يک خواهر بزرگتر و 7 برادر دارند.

/انتهای متن/

درج نظر