زن چوپاني که زندگي‌اش فيلم مي‌شود

آماندا اوون، پرورش دهندۀ گوسفند و مادر هشت فرزند، قرار است شاهد نمايش زندگي خودش بر پردۀ نقره‌اي باشد. کمپاني فيلمسازي وارنر برادرز، حقوق اولين کتاب او را خريداري کرده است.

0

به گزارش به دخت به نقل از فرارو،کتاب او سرگذشت زندگيش را روايت مي‌کند، و نشان مي‌دهد که چگونه دختري که در هادرزفيلد متولد شد و مادرش يک مدل لباس بود، پس از خواندن رمانهاي جيمز هِريوت تصميم گرفت چوپان شود.

او حالا با يک کشاورز ازدواج کرده، و ارباب 2000 جريب زمين، 1000 گوسفند، و هشت بچه است.

او در سال 2014 اولين کتابش را چاپ کرد که در آن داستان زندگي خانواده‌اش در مزرعه را شرح داده بود. او در حال حاضر مشغول نگارش دومين کتاب خود است.

خانم اوون، حالا خبر از فروش حقوق اولين کتاب خود به کمپاني وارنربرادرز داده و اعلام کرده که اميدوار است که مراحل اوليۀ ساخت فيلم از کتاب طي يک سال و نيم آينده به جريان بيافتد.

خانم اوون در زماني که در هادرزفيلد محصل بود، پس از خواندن رمانهاي مشهور هريوت (که خود دامپزشک بوده است) شروع به روياپردازي دربارۀ زندگي در روستا کرد.

او در 21 سالگي به صورت مجاني براي دامداران محلي کار مي‌کرد تا اينکه يک بار براي آوردن يک قوچ نر، به مزرعۀ کلايو اوون، که دو برابر او سن داشت، در “رِيوِن‌سيت” رفت.

پس از آنکه رابطۀ عاطفي به آرامي ميان اين دو شکل گرفت، اين دو با هم ازدواج کردند و خانم اوون به مزرعۀ کلايو نقل مکان کرد. اين زوج از آن زمان صاحب 8 فرزند شده‌اند که بزرگترين آنها 14 سال دارد و کوچکترينشان در بهار امسال به دنيا آمده است.

خانم اوون، خود 41 ساله است. او مي‌گويد که قرار نيست که زندگيش با ساخته شدن فيلم از روي کتابش دچار تغيير شود.

/انتهای متن/

درج نظر