مولاوردی به عملکرد خود در دو سال گذشته در حوزه زنان نمره 50 داد

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: به عملکرد خود در حوزه زنان در معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از 100، نمره 50 را می‌دهم.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس،شهیندخت مولاوردی گفت: در دوسال گذشته تقریبا نیمی از راه در امور زنان و خانواده را پشت سر گذاشتیم و در این مدت با مشکلات زیادی نیز مواجه بودیم.

وی ادامه داد: اگر بخواهم به عملکرد خود در دو سال گذشته در حوزه زنان از 100 نمره‌ بدهم، نمره 50 را به خود می‌دهم چون در این مدت تلاش کردیم وضعیت موجود در حوزه زنان را شناسایی کنیم و ببینیم در کجای راه قرار داریم و قرار است به کجا برسیم.

مولاوردی اظهار داشت: با توجه به اینکه معاونت امور زنان و خانواده شأن اجرایی ندارد در این مدت تلاش کردیم از ظرفیت سایر دستگاه‌ها برای پیشبرد اهدافمان در امور زنان کمک بگیریم که در همین راستا تفاهم‌نامه‌هایی با دستگاه‌های مختلف به امضا رسیده شده است.

وی هماهنگی، هم‌افزایی و پیگیری برنامه‌های مشترک بین دستگاه‌های اجرایی در حوزه زنان و خانواده را از دیگر محورها و برنامه‌‌های این معاونت برشمرد و گفت: تلاش داریم با پیاده کردن راهبردهای صحیح بتوانیم در ایجاد تغییرات مطلوب در حوزه زنان نقش مؤثری داشته باشیم و هم اکنون می‌توان گفت نیمی از راه را در این حوزه پشت سر گذاشته ایم.

/انتهای متن/

درج نظر