امیرشقاقی، عملکرد خوبی داشتیم!

0

در حالی که تیم ملی فوتبال دختران زیر 19 سال ایران در سه مسابقه خود در دور گروهی رقابت‌های قهرمانی آسیا سه شکست را تجربه و 29 گل از حریفانش دریافت کرد، سرمربی این تیم مدعی است، تغییراتی که برابر تایلند در ترکیب تیم صورت داد، باعث شد که تیم ملی به یک گل برسد!

به گزارش به دخت به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتبال دختران زیر 19 سال ایران در آخرین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف تایلند رفت و در این دیدار هم با نتیجه 7 بر یک شکست خورد. به این ترتیب این تیم با سه شکست و دریافت 29 گل از حریفان به کارش پایان داد.

مهناز امیرشقاقی، سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر 19 سال ایران درباره دیدار برابر تایلند گفت: بهتر از دو مسابقه قبل بازی کردیم و عملکرد خوبی داشتیم. با این که به دلیل دو شکست قبلی بازیکنانم از لحاظ روحی و روانی به هم ریخته بودند، اما نمایش خوبی داشتند. از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی تغییراتی را در بازی برابر تایلند انجام دادم که منجر شد که در برابر تایلند به یک گل برسیم.

امیرشقاقی افزود: این تورنمنت یک تجربه خوب برای ما بود و خیلی خوشحالیم که موفق شدیم در این مسابقات حاضر باشیم. موضوعات و مسائل زیادی را از تیم‌هایی که با آنها بازی کردیم، یاد گرفتیم زیرا این تجربیات به پیشرفت ما کمک خواهد کرد. ما می‌خواهیم روزی این توانایی را به دست بیاوریم که بتوانیم با تیم‌های قدرتمند آسیا رقابت داشته باشیم و آنها را دچار مشکل کنیم.

او در پایان گفت: حضور در جمع بهترین‌های آسیا اتفاق مهم و خوبی بود که برای ما رخ داد و با وجود شکست‌های سنگینی که داشتیم اما رقابت‌های خوبی را پشت سر گذاشتیم.

/انتهای متن/

درج نظر