ارائه تسهيلات 10 ميليون توماني ازدواج به جوانان در نيمه دوم سال جاري

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس، معاون ساماندهي امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: طرح‌هايي براي ازدواج جوانان در وزارت ورزش و جوانان در حال انجام است تا جوانان بتوانند از تسهيلات 10 ميليون توماني استفاده کنند، اميدواريم در نيمه دوم سال 94 اين طرح آغاز شود.

محمدرضا رستمي گفت: دو کار موازي براي موضوع اعتبار ازدواج جوانان در حال انجام است که يکي از ‌آن‌ها مصوبه بودجه دولت را دارد که در مصوبه بودجه دولت در سال 94 لحاظ شده است.

وي ادامه داد: بر اين اساس سقف 10 ميليون تومان را براي ازدواج جوانان اختصاص دادند که کار آن در بانک مرکزي، وزارت اقتصاد و وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت ورزش و جوانان در حال انجام است.

رستمي افزود: بر اين اساس اين موضوع به بانک عامل اعلام مي‌شود تا کسانيکه با سند ازدواج به بانک‌ها معرفي مي‌شوند بتوانند از اين اعتبار استفاده کنند.

معاون ساماندهي امور جوانان اظهار داشت: طرح دومي هم در حال پياده سازي است که اين طرح با مشارکت جوانان به مرحله اجرا مي‌رسد و هر جوان که مي‌خواهد از يک اعتبار 10 ميليون توماني استفاده کند بايد 2 ميليون تومان را سپرده گذاري کند تا بتواند از اين اعتبار با سود 4 درصد و بازپرداخت 4 ساله استفاده کند.

رستمي افزود: اگر هيچ مانع جدي براي آن به وجود نيايد در نيمه دوم سال 94 آغاز مي‌شود.

/انتهای متن/

درج نظر