بازي برندهاي تجاري با زنان بازيگر کشور

0

به گزارش به دخت به نقل از بازارخبر، اين‌روزها اگر از فراگير شدن انتشار عکس‌‌هاي آتليه‌اي بازيگران زن در شبکه‌هاي اجتماعي بگذريم با مقوله جديدي با عنوان «حضور بازيگران زن در تبليغ کالاهاي تجاري» روبرو مي‌شويم.
هرچند در سبک زندگي غربي بهره‌گيري از زنان در تبليغ کالاهاي تجاري امري متداول است و استفاده از چهره‌هاي شناخته شده از قبيل هنرمندان و بازيگران در اين زمينه بازار داغي دارد اما اين موضوع هنوز در فرهنگ اسلامي-ايراني غيرهنجار و عملي ساختارشکنانه است.
هنوز بنرهاي خياباني و تابلوهاي تبليغاتي اتوبان‌ها چهره‌ زنان بازيگر را در تبليغ کالاهاي تجاري به خود نديده است اما به مرور زمان شاهد ورود اين بنرهاي تبليغاتي به صفحات مجازي هستيم.
اخيراً يکي از بازيگران کشور در صفحه اينستاگرام‌اش با انتشار تصوير خود در کنار يک شيشه‌ ادکلن از توليد ادکلني بنام خود خبر داد.

/انتهای متن/

درج نظر