ارتقاء سواد رسانه ای بانوان و دختران جوان در طرح احیاگران نور

شهردار منطقه 11 تهران گفت: طرح احیاگران نور از سوی اداره امور بانوان معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه با هدف ارتقاء سواد رسانه‌ای بانوان و دختران جوان، تحکیم بنیان خانواده و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در خانه‌های تسنیم محلات منطقه 11 آغاز شده است.

0

به گزارش به دخت و به نقل از ایسنا، نصرالله آبادیان با اعلام این خبر اظهارکرد: در راستای حفظ ارزش‌های دینی در خانواده به ویژه بانوان و دختران جوان و لزوم همخوانی تبلیغ دینی با رویکردهای جدید زندگی شهری طرح احیاگران نور در منطقه 11 اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: طرح احیاگران نور به نقش بانوان مبلغ در تحکیم بنیان خانواده و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در بصیرت فرهنگی و ارتقاء سواد رسانه‌ای بانوان و خانواده و آسیب شناسی فرقه‌های نوظهور می‌پردازد. در این طرح مشاوره فردی، پاسخ‌گویی به شبهات دینی و مسائل شرعی بانوان از اول ماه مبارک رمضان در تمام خانه‌های تسنیم محلات اجرا شده است.

شهردار منطقه 11 در ادامه گفت: با همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه اداره بانوان اقدام به برپایی غرفه‌های عفاف و حجاب و غرفه مشاوره دینی مذهبی در ایام ماه مبارک رمضان در بوستان رازی کرده است.

آبادیان در پایان با بیان اینکه در این غرفه مسابقاتی در خصوص عفاف و حجاب ویژه شهروندان برگزار و جوایزی به آنها اهدا می‌شود،اظهارکرد: علاقه‌مندان می‌توانند در جهت شرکت در نمایشگاه فصل نیایش و بازدید از غرفه‌های پوشش اسلامی به بوستان رازی از ساعت 21الی 1 بامداد مراجعه کنند.

/انتهای متن/

درج نظر