اعدام3 زن بدست داعش در تدمر

نقاط مختلف استان حمص امروز شاهد درگیری‌های شدید بین نیروهای ارتش سوریه با داعش بود. این درحالی است که داعش اقدام به اعدام 3 زن در شهر تدمر کرد.

0

به گزارش به دخت و به نقل از فارس، مناطق اطراف شهر «تدمر» در استان حمص و همچنین میدان‌های نفتی جبل الشاعر و جزل امروز (دوشنبه) شاهد شدیدترین درگیری‌ها بین ارتش سوریه و داعش است.

نیروهای ارتش سوریه با هدف پیشروی به سمت میدان‌های نفتی جبل الشاعر و جزل عملیاتی را آغاز کردند که منجر به درگیری‌های شدید با عناصر تکفیری داعش در این دو منطقه شد.

این درحالی است که جنگنده‌های ارتش سوریه مواضع داعش در این دو منطقه را بمباران کردند.

دیگر یگان‌های ارتش سوریه نیز اطراف دو شهرک خنیفیس و الفرقلس در شرق حمص با عناصر داعش درگیر شدند. در ریف شمالی حمص نیز شهرهای تلبیسة و الحولة و شهرک‌های أم شرشوح و الهلالیة شاهد درگیری‌های ارتش سوریه با عناصر مسلح تروریستی بود.

اما گروه تروریستی تکفیری داعش صبح امروز 3 زن از اهالی تدمر را به اتهام رابطه با نظام سوریه و مزدوری برای آن در یکی از میدان‌های این شهر اعدام کرد.

از زمان تصرف شهر تدمر توسط داعش تاکنون این گروه تکفیری بیش از 400 نفر از اهالی این شهر را به جرم رابطه داشتن با نظام سوریه و وفاداری به آن در ملاء عام اعدام کرده است.

درج نظر