احداث گرمخانه ویژه زنان در کرج

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج گفت: احداث گرمخانه بانوان در دستور کار قرار گرفته است.

0
به گزارش به دخت و به نقل از فارس، علی حاج کاظم اظهار داشت: یکی از برنامه‌های ما برای ارتقای خدمات احداث گرمخانه بانوان است.‌
 
وی ادامه داد: هم اکنون احداث این گرمخانه توسط مسئولان در دست پیگیری است و تلاش داریم هر چه سریع‌تر این مهم ایجاد شود.
 
این مسئول با بیان اینکه بودجه گرمخانه در سال جاری حذف شده است،‌ افزود: برای احداث محلی برای بانوان هم اعتباری در نظر گرفته نشده که این امر سبب توقف کار گرمخانه شده است.
 
حاج کاظم تأکید کرد: البته مشکلات و موانعی برای اجرای این طرح وجود دارد که باید تلاش شود تا با هماهنگی‌ها و تعاملات ایجاد شده گرمخانه بانوان نیز در کرج احداث شود.
 
وی انتقاد مطرح شده در خصوص حضور برخی افراد ثابت در گرمخانه را وارد دانست و تأکید کرد: معیار را چنین قرار می‌دهیم که این افراد فاقد جا و مکان اسکان هستند زیرا واقعا کسی که سرپناه داشته باشد حاضر نیست در چنین شرایطی را برای خود پذیرفته و در گرمخانه‌ها حضور یابند.
 
این مسئول با بیان اینکه می‌توان از شهرها و کلانشهرهای موفق در این زمینه الگوبرداری کرد، افزود: گرداندن گرمخانه‌ها کاری کاملا تخصصی است و باید با آسیب‌شناسی و انجام کارهای کارشناسی به اجرا گذاشته شود.
 
عضو شورای شهر کرج تأکید کرد: احداث گرمخانه بانوان از آقایان بسیار حساس‌تر و ضروری‌تر است و نباید از کنار آن به سادگی عبور کنیم.
 
وی در پایان تاکید کرد: 200 میلیون تومان اعتبار نسبت به هزینه‌های رایج و اعتبارات مختلفی که به طرح‌های متعدد تعلق می‌گیرد به راستی مبلغ بالایی نیست و این در حالی است که با اختصاص رقم فوق، عده قابل توجهی از افراد فاقد جا و مکان، زیر یک سقف به خواب و استراحت می‌پردازند.
/انتهای متن/
درج نظر