افزایش بازارچه‌های زنان کارآفرین در تهران

مدیرکل امور بانوان استانداری تهران گفت: در سال 94 از محورهای مهم کاری ما توسعه بازارچه‌های زنان کارآفرین استان تهران و افزایش آنهاست البته کیفیت آن‌ها برای ما بسیار اهمیت دارد.

0

به گزارش به دخت و به نقل از ایسنا، زهرا ساعی افزود: با فرمانداران در زمینه توسعه بازارچه‌های زنان کارآفرین مذاکراتی انجام شده است امیدواریم با انسجام بیشتری این امر محقق شود تا از ظرفیت‌های خوب تولیدات زنان استان تهران در بخش صنایع دستی و کشاورزی بهره ببریم و در یک فضای مناسب در قالب بازارچه، توانایی‌های آنان را عرضه کنیم تا هم مشکلات کارآفرینان حل شود و هم مردم از محصولات آنان لذت ببرند.

وی افزود: قصد داریم این نمایشگاه‌ها متفاوت‌تر برگزار شود به‌گونه‌ای که محصولات یک شهرستان، امکان ارایه در شهرستان‌های دیگر را هم پیدا کند چراکه تولیدات زنان کارآفرین استان تهران از تنوع برخوردار است.

ساعی در پایان گفت: در سال گذشته عده‌ای از کارآفرینان زن استان تهران را از سوی مشاوران زنان فرمانداری‌ها و فرمانداران شناسایی و بانک اطلاعاتی از آنان تهیه کردیم و نمایشگاه‌هایی را به صورت بازارچه‌های فروش برای عرضه تولیدات این زنان دایر کردیم.

/انتهای متن/

درج نظر